nešto osobno
za moju najbolju i tako


I would fly to the moon and back if
You’ll be
If you’ll be my baby
Got a ticket for a world where we
Belong
So would you be my baby
...
If love was red then she was colour
Blind
...
She’s saying love is like a barren
Place
And reaching out for human faith is
Is like a journey I just don’t have a
Map for
...
Mamma never loved her much
And daddy never keeps in touch
...





Povratak

Ko zna (ah, niko, niko ništa ne zna.
Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
A možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav
Desiti-velim,
Ali ja ne znam da li da je želim,
Ili ne želim.

U moru života što vječito kipi,
Što vječito hlapi,
Stvaraju se opet, sastaju se opet
Možda iste kapi -
I kad prođe vječnost zvjezdanijem putem
Jedna vječnost pusta,
Mogla bi se opet u poljupcu naći
Neka ista usta.
Možda ćeš se jednom uveče pojavit
Prekrasna, u plavom,
Ne sluteći da si svoju svjetlost lila
Mojom davnom javom,
I ja, koji pišem srcem punim tebe
Ove čudne rime,
Oh, ja neću znati, čežnjo moje biti,
Niti tvoje ime!
Pa ako i duša u tome trenutku
Svoje uho napne,
Sigurnim će glasom zaglušiti razum
Sve što slutnja šapne;
Kod večernjih lampa mi ćemo se kradom
Pogledat ko stranci,
Bez imalo svijesti koliko nas vežu
Neki stari lanci
No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće
Ko sunce u krugu,
I nosi nam opet ono što je bilo:
I radost, i tugu.
I sinut će oči, naći će se ruke,
A srca se dići -
I slijepi za stope bivšega života
Njima ćemo ići





i' M a ReCkLeSsGirL, i aGrEe

srijeda, 15.02.2006.

Valentinovo?


oj... evo samo malo da pisem...
tu je naravno sve po starom..dosadno, hladno, ruzno.. al barem je srieda.. dada!
danas mi je najbolja pala na vozackom al nie bed ima vremena =)

i tako bilo je valentinovo.. sve puno parova koi se danas jako kao vole a niko ne obraca paznju na to da bi Valentinovo trebalo bit ne samo jedan dan u godini, vec stalno.. al ne glavno da je 14.02 toliko iskomercializiran da svi samo kupuju kupuju i opet kupuju neke besmislene poklone koe ce vjerojatno samo pogledat i procienit kolko para je njihov odabranik/ca potrosio/la na njih i po tome mierit njihovu ljubav... ma daaaaaaaaaaaaaj!!!
pitam se samo sto cemo sad novo izmisliti.. pocet cemo slavit i kupovat kad neko kupi zvakace.gluposti!!
ja sam liepo i jednostavno dobila sms u koem je pisalo "sretno ti valentinovo" i to je to !! super
sad idem radit nes pametno... vegetirat ispred tv-a..
poose...

- 17:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ma ne znam.. svašta našto?
e da..dakle ja sam dupli blizanac, radim u kao discu =)
idem u skolu, normalna osoba
malo sam sto se tice nekih stvari fucked up ali jebi ga, barem me sale voli.. =)
i ja njega, i najbolju i ljubicu zubicu i frajericu i kraljicu majku i daidu ... i svih
i da.. svasta nesto
neznam
ljeto
jungle
ww
tv
krevet
tajana =)
dalmacia
muzik
sve mlado ludo
e!