Vatre ivanjske

30.05.2018.

Nakon što smo u prethodnom postu okončali i naravno dobili rat protiv raznih desničara njihovih glupih ideologija referenduma i infantilnih prijetnji ponovno se vraćamo pisanju teatralnosti kako je i red.
Ovaj post će biti posvećen seriji vatre ivanjske meni osobno jednoj od najboljih novih dramskih serija(stare hrvatske klasike naravno ovdje ne računam)
Navedena serija je snimana u periodu od ljeta 2014-e do početka 2015-e na setu jadranfilma i još nizu atraktivnih lokacija u Zagrebu i okolici Zagreba kao i u okolici Zaprešića.
Specifičnost ove serije je po meni svakako njena radnja koja poprilično odskače od onoga što se obično može vidjet u većini dramskih serija.Nemislim sad previše otkrivat radnju ali ono
po čemo odskače su raznorazni preokreti kroz svih 140 epizoda.
Druga stvar koja mi se isto tako jako sviđa( pošto volim akcijske scene) ovdje ne manjka fizičkih obračuna kojih je bilo u žestokoj mjeri.
Inače mala digresija glavna radnja je bitka oko nasljedstva i općenito međuljudski odnosi scenarij je po meni uredno odrađen sa jednom zamjerkom.
Nema one psovačine koju smo navikli gledati u pojedinim filmovima i serijama što je po meni velika greška.To je vjerovatno zbog opće cenzure koja drma državom.
Nemislim ponovno skretati u politiku ali po meni je bit bio to film,serija,ili predstava da fiktivni događaj i osobe prikažu isti taj događaj kao stvaran a ako psovke nisu dio scenarija onda se zbog toga svakako gubi jedan koncept uvjerljivosti,a posebno onda kad su scene žastokih svađa koje prethode fizičkim obračunima.
Pored i ovog zadnjeg navedenog vatre ivanjske su mi svakako jedna od najboljih naših novih serija iako prije toga ih baš i nisam previše gledao a sve ove koje su snimljene poslije nisu niti blizu ovoj.
To bi bilo sve za ovaj post.Evo još ovim putem dodajem kadrove sa par neuspjelih scena.









I da bi zajebancija bila kompletna,nevezano za vatre ivanjske još i thompson u interpretaciji vatrogasaca naravno.Svaka čast kako su sve pogodili lokacija,scenski nastup itd.Loooolčina.


Oznake: bloopers

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.