Doza humora/bosanac na Floridi

05.04.2018.

Nakon dnevnika bosanca u kanadi red bi bio da objavim i nastavak priče.Evo razvoja situacije na Floridi isto počinje idilično...














12. maj

Stigli smo na Floridu.

Uselili smo se u novu kucu. Tako je velika, ima sav komfor, naravno i

bazen. Kako je ovdje samo toplo i prijatno. Vec sam zaboravio Kanadu. Volim

Floridu.

20. maj

Ovdje su ljudi neverovatno dobri i uvijek se samo smiju. Stvarno je

Florida interesantna a ima puno interesantnih zivotinja. Bas je fino

toplo. Ove nedelje sam se zagrijao od one Kanade. Puno volim Floridu.

12. jun

Vec smo mesec dana tu, vrijeme je jos uvijek toplo i jako vlazno. Dobro da

u kuci imamo klimu. Susjed mi je pricao kako u jednom restoranu u blizini

sluze dobrog aligatora. Kako mogu ljudi da jedu te zivotinje, koje poticu

iz doba dinosaurusa. To ne mogu nikako razumijeti.Vidjeli smo puno toga na

Floridi, nevjerovatno je interesantna. Najvise te volim, Florida.

30 jun

Odkad smo dosli vrijeme se skoro nije menjalo. Uvjek toplo a sad i pomalo

suvise vlazno. Ali klima uredaj u kuci i u kolima radi odlicno. Nocu nam

jedino smetaju komarci, kojih ima u ovo doba puno. Upoznao sam jos neke

susjede stvarno su ljudi na Floridi dobri.

18 jul

Nevjerovatna vrucina i skoro 100% vlaga, za vikend idemo na obalu. Nadam

se lijepom provodu.

20 jul

Kakva noc. Fata je u hotelu slucajno ostavila otvoren prozor. Zamalo da me

zivog pojedu ti komarci. Kad smo se htjeli vratiti kuci neko nam je ukrao

kola. I tako ima da se vozimo 100 milja taksijem. Crnac taksista uvjek se

samo smjeska, imam utisak da je on ukrao kola. Stvarno ima kriminala na

Floridi.

21. jul

Posle povratka kuci, opet taksi i na posao, pa ja kao da radim samo za ove

taksiste. U firmi sef mi je rekao, da se ne smijem dovoljno, ali kako da

glupanu objasnim da nisam sklopio oka od onih komaraca a kamoli da

spominjem ukradena kola. Nevjerovatna vrucina.

30.jul

Toplotni val je na maximumu, a nama je u kuci crkla klima. I jos ovi

komarci, jedino me spasi ujutro jedno kupanje da prezivim. Kad sam hteo da

se bacim u bazen vidim u njemu aligatora od 3 metra!! Jos mi je samo ta

pizdarija trebala, brzo pozovem policiju da pitam sta treba da radim. Oni

kazu da ga pustim na miru i da ce sam otici odakle je dosao. Poludecu.

31.jul

Vec ujutro neverovatna vrucina. Na poslu sam opet kao prebijen. Sef, onaj

supak, kaze da se uopste ne smijem i da to nije dobro za klijente. Jebo

njega i klijente.

1. avg

Kakva vrucina. Vec drugi dan bez klime sto znaci i bez spavanja. Sve ce da

izgori. Komaraca ima sve vise. Onaj mrgan od 3 metra kao da je u mom poolu

kampovao. Kazem cjelu pricu susjedu, on se samo smije, kao uvjek, picka li

mu lepa mila materina.

2. avg.

Jedva docekah, da mi dodju popraviti tu kurcevu klimu. A onaj niger umesto

klime sredi mi cerku. Policija kaze samo da treba biti pazljiv, a da crnca

verovatno nece moci uhvatiti jer su i onako svi isti. Vrucina kao da smo u

paklu. Jebem ti Floridu.

12. avg.

Ne mogu da smislim tu vrucinu. Tu smo jos uvjek kao u paklu a odkad smo

dosli vrjeme je isto. Sef me izbacio iz firme sa osmijehom na licu i rekao

da su se klijenti pobunili jer se nisam dovoljno smijao. E tako sam ostao

bez posla i na putu svratim u kafanu gde se napijem. Svi se meni i mojoj

prici samo smiju, a osobito onaj policajac koji me uhapsi pijanog i trazi

da mu platim 3000 USD. Majku im, mrzim Floridu, prokleta bila.

13. avg

Boze kakva vrucina. Vracam se kuci iz cuze bez kola, posla i bez para.

Mrzim taksiste. Svi beze sa osmijehom na licu, a usput mi kazu da dolazi

Mitch. Legnem u kucu u kojoj jos uvijek ne radi klima da malo razmislim o

svemu. Odjednom nevjerovatan vjetar zapara zrak i kuca nema vise krova,

jos minutdva i nema vise kuce. Vjetar se smirio. Nemam vise nista, samo je

onaj aligator ostao u bazenu. Sto ga nisu pojeli u onom restoranu....

Susjedi se vracaju i sa osmjehom na licu kazu da imam srecu da sam

prezivio hurikan Mitch. Opet je vrucina ko prije, a ja bez svega. Mrzim

Floridu, selim se odavde.

Gde ovaj put necu da vam kazem..

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.