ponedjeljak, 05.01.2015.

Children of the Corn III: Urban Harvest (1995)



Sve u svemu: 2,5 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

Dva mlada brata preselila su se u Chicago kod obitelji koja ih je posvojila, ne znajući da su siročad upravo zbog samih sebe. Nevolje se prebacuju u grad kada se kult ubijajuće djece ponovno okuplja...



Treći dio serijala vodi nas u urbanu sredinu (kako i iz samog naslova možete zaključiti), a ako se to dogodilo Jasonu u osmom dijelu Friday the 13th serijala, zašto se to ne bi dogodilo i bogu He Who Walks Behind the Rows? Dakle, dotična obitelj koja prima djecu u svoj dom na početku ne primjećuje ništa ekstraordinarno osim težnje dječaka da se drže zajedno, da spavaju zajedno u krevetu, da se ne razdvajaju razredima itd. Kliconoša (u bukvalnom smislu) ovdje je Eli Porter, dječak koji preuzima ulogu Isaaca iz prvog i Micaha iz drugog dijela, a koji okuplja djecu iz škole u svoju ideologiju i štovanje nečeg posebnog, nakon što njegov normalni brat Joshua upozna ostatak normalne djece koja će ih u njihovim naumima nastojati spriječiti. Borba dobra i zla, teen scene i razvoj radnje pri sredini filma, nelogičnost, ali i brutalna ubojstva i toliko loš monstrum da mi je ovaj dio čak bio i jako zabavan. Naravno, s objektivnog stajališta, film je potpuno smeće i uopće ne treba raspravljati oko kvalitete, ali ima tu nešto atmosfere iz osamdesetih (cijeli film kao da je napravljen početkom osamdesetih) koja dodatno uljepšava masakr koji se odvija gradom. Nažalost ne i ulicama grada kako sam zamislio, no u nešto skučenijem prostoru. Iako bijedan, film mi je toliko dobro sjeo da sam ga morao ocijeniti jednakom ocjenom kao i prvi dio, no ponavljam, gledano sa strane kvalitete, film ne zaslužuje ni dvojku. Ugodno predvečerje proveo sam uz ovaj pustimo-mozak-na-pašu film.



Mali Eli toliko je iritantan da želite da mu se cijelo vrijeme događaju nevolje, iako je on taj koji ih stvara. No, naspram svojih prethodnika, Eli je mnogo brutalniji, a zanimljivost trećeg dijela je ta što se po prvi put prikazuje karikatura i oblik boga Onaj koji hoda iza redova. Ne izgleda kao nekakav bog ili Lovecraftova neman, ali je zanimljivo koncipiran, ali, kako sam već rekao, toliko loše realiziran da vam ga je zabavno gledati posljednjih 15-ak minuta filma. Što se tiče još pozitivnih stvari, moram se osvrnuti na ubojstva, kojima sam stvarno ugodno iznenađen i to je ono po čemu će ovaj serijal kod mene ostati poznat, ako se ovako naravno nastavi. Kreativnosti na tom polju nije manjkalo, kao ni solidna početna ideja da se realizira klan na području urbane sredine, no sve dalje kako idemo, tako se film pretvara u očekivanu kašu punu gluposti, netolerirajućih trenutaka i slabih scena. Prilično mlaka gluma nije uspjela nadoknaditi slabost scenarija, a teror koji se vrši nad sugrađanima i pripadnicima katoličke vjere nije dovoljno emocionalno i intenzivno napravljen. No, film prođe u veoma brzom tempu i unatoč tome što je shitty produkcija, našlo se mnogo zabavnih trenutaka za nekoga tko preferira ovakav tip filmova, a takvih je, vjerujte, mnogo, inače se ovakvi filmovi ne bi ni snimali u nastavcima.



Ukratko, treći dio mi je čak i bolji od drugog, ali ipak ne kao prvi, no pošto ocjenjujem od ranga do 5, a ne do 10, teško je napisati ocjenu niže za ovaj film, a po meni je zaslužilo više od čiste dvojke zbog toga što sam se zabavio gledajući ga. Otkako gledam horrore, imam sreće s trećim dijelovima bilo kojeg dužeg serijala, uvijek su mi sve na neki uvrnuti način svidjeli. Idemo na četvorku.

19:56 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>