četvrtak, 27.03.2014.

Dark House (2014)



Sve u svemu: 2 / 5 headbang
Više o filmu: Imdb.com
Video

Nick posjećuje svoju bolesnu majku u mentalnoj bolnici i tamo saznaje da mu je otac živ i da može na neki način upravo on otkriti tajnu posebne Nickove moći. Odlazi na put kako bi otkrio postoji li kuća koju je on zamišljao od djetinjstva i kriju li se tamo mračne tajne...



Startao bih ovaj osvrt s mišljenjem o krajnje očaravajućem naslovu filma, pazite - Dark + House...a k tome se još film vodi i kao Haunted...mislim, ne znam na koji vas sve način ovaj naslov može ODVUĆI od filma, prvenstveno zato što kad vidite ovakav naslov u nekoj od ponuda za gledanje filmova, naravno da ćete ga lakše preskočiti nego zapaziti jer je toliko korišten i već pomalo nebulozan. Da ne gubimo vrijeme na naslovu filma, osvrnimo se malo i na glavni plakat. Plakat je prejeftin i nezanimljiv. Dobro, sada kada smo obavili ove manje bitne dijelove filma, vrijeme je da se posvetimo njemu samome. Redatelj Victor Salva je, osim po svojim pedofilskim ispadima publici poznat i po filmovima Jeepers Creepers, Clownhouse i nešto noviji, anonimniji horror Rosewood Lane, a njegove solidne i dobre filmove naslijedio je Dark House. Prilično neobičan za neki njegov što manje nadnaravan stil, osim Creepera, ovaj film se bazira na mješovitom izboru nadrealnih prizora i njegova čudna ideja može vas privući filmu ili vas udaljiti od njega. Mene je, nažalost, udaljila. Dark House je, osim što je iznimno bedast, usuđujem se reći i najlošiji uradak Victora Salve, mimo Rosewood Lane-a kojega nisam pogledao.



Prvo na što bih se osvrnuo su neke neobjašnjive stvari u filmu, koje nikada ni ne saznamo kako treba. A neke i koje su ofrlje objašnjene, doslovno su neinventivno prikazane i ne donose ničega novoga. Kuća u šumi, iako sablasna kuća moram priznati, tipičan je stereotip za nešto loše i horrorično, a nažalost, većinu puta vidimo doslovno loše stvari koje izlaze iz nje. Mlak početak filma nekako podiže njegova sredina koja je solidna i malo dinamičnija, ali kako se film privodi kraju, tako i pada moje raspoloženje prema gledanju i na par trenutaka sam bio skoro pa primoran premotati dio filma samo da vidim što će se na kraju dogoditi, no očito sam mazohist pa sam dopustio da me film muči još pola sata. Gluma je u filmu uistinu bezvezna, gotovo svi osim glavnoga lika (i par ključnih poput Tobina Bella) imaju previše istaknutih mana i nisu profesionalno pripremljeni. Neke scene stvarno znaju izgledati smiješno kada vidite kako se drveno glumci odnose prema njima. A dijalozi...dijalozi natrpani da spase manjak dobrog scenarija, samo jedan primjer dovoljan je za to: djevojka i momak koji su se upoznali na dan kada ih progone tri manijaka sa sjekirom poseksaju se u autu pred tom sablasnom kućom, eto tako, čisto iz razonode. Pa zanima me kako je uspio postići erekciju u tako nezahvalnom trenutku, no dobro, uplitanje ljubavi valjda je prenužno za opstanak horror filma. Nekoliko jezivih scena svakako su hvalevrijedne, ali vidjeti Tobina Bella s vidnom perikom - to je bila pobjeda. ''Zvijezda'' Saw serijala, kako piše na plakatu, ovdje je imala prilično zeznutu ulogu, ali na gospodina Bella ne mogu se požaliti. Njegov psiho pogled ubojice očito je jedino što će najbolje moći odglumiti, iako je kroz svoju karijeru imao mnogo različitih uloga, od astronauta, teroriste pa sve do FBI detektiva. Kako se film privodi kraju, tako se i brutalnost povećava, a redatelj nam otkriva mnoge ''skrivene'' poruke koje su se stvarale tijekom filma, no kako sam već rekao, na mene nisu odigrali nikakav poseban dojam.



Mišljenja sam da je Dark House prvenstveno podbacio u scenariju, a zatim u lošoj glumi. Neki prizori su ok, neka plašenja solidna, no sve je ostalo na jednom jako slabašnom nivou. Očekivao sam malo više od Salve, ali naslov Dark House...pa zamislite vi to, naslov me još uvijek proganja...slab film.

02:49 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>