petak, 31.05.2013.

Curtains (1983)




Sve u svemu: 3 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

Šestoro glumica pozvano je na audiciju za novu renomiranu predstavu u kojoj će jedna od njih dobiti glavnu ulogu. U vili u kojoj odsjedaju polako počinju nestajati glumice jedna po jedna, a terorizira ih misteriozni ubojica...




Vjerojatno sam godinama iščekivao da mi u ruke padne ovaj slasher film iz odličnih osamdesetih. Na jednom portalu postojale su kategorije slashera i sve ubojice koje su se pojavljivale u horrorima. Za oko mi je zapeo film Curtains, jer kad sam vidio ubojicu i njegovu masku (slika ispod) nisam mogao odoljeti a da ne pogledam taj film. U kategoriji zaboravljenih slashera ovaj kanadski film zasigurno je zaposjeo jedno od vodećih mjesta, jer se nigdje o njemu ne priča i uopće nije poznat, a u to je doba bio poprilično neugodan i pamtljiv. Izgubivši se u moru novih i popularnijih slashera koji su počeli nizati nastavke, Curtains je pao iza zastora i ostao je čučati. Drago mi je što sam ovaj film na neki način oživio i što ću vas podsjetiti ili vas uputiti na pravi pravcati prikaz slashera iz onog doba. Nekoliko ubojstava, odličan ubojica, misterija, par monotonih i sporih scena i imamo pun pogodak!
Očekivao sam nešto više od ovog filma, ali mogu reći da nisam ostao nezadovoljan. Iako je u nekim trenutcima prespor i zahtijeva jako dobar vid da ga se gleda pošto nije baš kvalitetno snimljen, nekako sam uživao gledajući ga te ne mogu biti previše objektivan prema ovom filmu jer sam ga toliko dugo čekao i općenito najviše volim slashere.




Curtains ipak nije nešto posebno dobar ili kvalitetan film, ali za sve ljubitelje horrora ne bi trebao biti loš i treba mu svakako dati priliku.Sve odlike horrora nalaze se ovdje: ubojica s odličnom zastrašujućom maskom (dugo nisam vidio tako dobru masku), pet-šest žrtava, potencijalni krivci i atmosferične i mračne scene. Većina pravih horrorljubaca pamti dosta poznatu scenu ubojstva na zaleđenom jezeru, koja je bila poprilično creepy i svakako jedna od boljih u tadašnjim horrorima. Sva zavrzlama oko razloga ubijanja pametno je napravljena unatoč nekim pomalo nerealnim razvojem priče, a gluma u filmu sasvim je solidna, nemam na to nikakvih pritužbi. Ono što odlikuje ovaj film svakako je atmosfera, koja je cijeli film nekako nemirna i sablasna, od ludare na početku pa sve do eskalacije glavnih događaja u velikoj kući. Tijekom filma ne davaju se nikakve naznake tko je who-done-it, a na kraju sam se lijepo iznenadio kada se otkrilo tko stoji iza skoro, napominjem skoro svih ubojstava.




Drago mi je da sam ga konačno pogledao, makar sam očekivao nešto više sudeći po samom traileru i slikama, ali svoju sam davnu želju ispunio. Curtains je baš pravi slasher film za ljubitelje horrora, a one koji ih ne vole, neka se ni ne upućuju u gledanje istog. Dobar slasher koji će mi ostati u pamćenju.

13:47 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>