ponedjeljak, 09.04.2012.

Terror Train (1980)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 3 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

Maskirani ubojica napada šestero mladih koji su mu prije nekoliko godina smjestili šalu od koje je završio u bolnici, u pokretnom vlaku kojeg su oni iznajmili za proslavu dočeka Nove godine...

Image Hosted by ImageShack.us

Eh, konačno sam došao na svoje. Terror Train je jedan od prvih slashera i općenito filmova 80-tih koje sam gledao kao klinjo. Nisam čak ni siguran kako nam je baš ovaj film dospio u ruke, ali se sjećam da sam ga pogledao otprilike '98.-'99. godine i da sam tek negdje 2008. shvatio koji je to bio film, nakon što sam vidio sliku ubojice na netu, prepoznatljivu masku Groucha Marxa. Sjećam se da me je pošteno uplašio prije 13-14 godina i da sam se zbog njega i Friday the 13th serijala zaljubio u filmove sa ubojicama. Kako sada traje Slasher mjesec, idealno bi bilo da komentiram ovaj horror, koji je jedan od začetnika tog podžanra. Radnju prati klasična priča o osveti iz djetinjstva, takvih primjera možemo naći u visokom broju sličnih filmova, a svaki od njih je tad pokušavao, iako sa istom idejom, izgledati drugačije. Terror Train je zasigurno u tome uspio, radnja se umjesto kampova, gradića ili manjih naselja preselila u vlak, što je dosta pohvalno kao izbor lokacije i kao mjesto sa puno mogućnosti, ili premalo, kako već na to gledate. Smatram da je film u nekoliko segmenata 'ubo', ali sam nažalost, nakon toliko godina, ipak uspio naći poveći broj mana koje ga nikada nisu ni uspjele proslaviti, niti od njega napraviti neki dobar film. Ovako je ispao, uz sva moja dobra očekivanja, samo ok slasher, kojem teško da ću se treći put vraćati.

Image Hosted by ImageShack.us

Prvo obratimo pozornost na antagonistu. Njegov izgled kojeg koristi na početku je sasvim ok, maska Groucha je po meni pogođena jer izgleda poprilično jezivo i nemirno, a dok su recimo ostale maske totalno promašene i trebali su pronaći neke puno bolje. Ubojstva nisu vidljiva, što nažalost govori o samom snalaženju redatelja i scenarista u akcijskim scenama, te nisu nešto posebna, viđena su jako puno puta. A možete zamisliti kakva sva moguća ubojstva mogu biti u vlaku. Jamie Lee Curtis utjelovljuje glavnu glumicu, dok od poznatijih lica još možemo susresti i Davida Copperfielda, kao mađioničara Kena. Njegova filmska karijera se nakon ovog filma nije nastavljala. Dosta scena nije nimalo profesionalno odglumljeno, dosta toga izgleda poprilično amaterski i neozbiljno, kao da se ništa ni ne događa na tom vlaku. Scenarij je također pomalo bedast, neke scene su ipak nelogične i toliko ima slučajnosti da je pitanje kako je ubojica uopće ostao nezamijećen u običnom putničkom vlaku :), no dobro...gledano sa strane zabave, iskreno film mi je brzo proletio. Pri sredini filma se nije događalo konkretno ništa, pa se vjerojatno zato i ubacio Copperfield da barem nakratko poboljša atmosferu sa nekoliko magičnih trikova. Što se tiče kraja, mislim da je još i dobro ispao, s obzirom koliko sam se postepeno razočaravao putem do kraja filma.

Image Hosted by ImageShack.us

I dalje mislim da je film zaslužio ovakvu ocjenu, ima dosta rupa, nelogičnih scena i neprofesionalnih momenata, ali opet nije ni toliko loš. U najmanju ruku mi je bio zabavan, te cijelo vrijeme iščekujete neke dobre scene u vlaku, no međutim, većina toga je ostala samo u zamišljanju i teoriji. Moglo je puno bolje...ali je moglo i gore.

16:28 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>