nedjelja, 19.02.2012.

The Wisher (2002)



Sve u svemu: 2 / 5 headbang
Više o filmu: Imdb.com
Video

U malom gradu, teenagerica Mary je opsjednuta horror filmovima, te hoda u snu i ima noćne more. Kada u gradić dolazi filmski horror hit 'The Wisher', odlazi sa svojim prijateljicama pogledati ga i nakon gledanja, sve što ona loše poželi nekome svom bližnjem to se na kraju i ostvari...i misli da je lik Wishera stvaran...



Ovaj sam film davno prije vidio u videoteci, te ga mislim iste godine kada je izašao pogledao. Kako sam još bio klinjo, ovo djelce mi je čak uspjelo ostati u pozitivnom sjećanju te sam negdje u svojim dokumentima filmu dao zavidnu sedmicu...kad je prošlo određeno vrijeme, vidio sam da tu nešto neće štimati, te da ja ovaj film nisam uspio nigdje naići osim u toj videoteci, nije se previše spominjao ni na sajtovima, niti je bio hvaljen ni od jedne recenzije, a ni neki stručnjaci žanra nisu nikad čuli za ovaj film. To mi je dovoljno reklo o njegovoj pravoj kvaliteti, jer teško da bi nešto dobro moglo promaći tolikoj mogućnosti da ga se pretraži i nađe. Dakle, The Wisher je jedan anonimni slasher koji je zapravo nastao kao referenca na mnoge poznate slashere, te stvarno možemo vidjeti široku lepezu njihovih utjecaja na ovo djelce, što je dakako prvobitni minus, a to je manjak inovativnosti. Zapravo je film uspio dogurati do nekakvog stadija potpunog očaja, jer je scenarij toliko predvidljiv i mlak i pun rupa, da ispada da je ovo zapravo nakupina svih loših strana nekakvog dobrog slashera...na svu sreću, kako film ne bi dobio potpunu jedinicu, uspio sam iskopati nekakve pozitivne dijelove koji me odvlače od totalnog kaosa...jedna od njih je uspomena na djetinjstvo, a druga je činjenica da mi barem, ako ništa drugo, film nije bio dosadan za pogledati.



Ne mogu vjerovati kako mi se znatno promijenilo mišljenje otprije 10 godina...nagore. Što se tiče scenarija, ne mogu vjerovati koliko tu zapravo gluposti ima, neke koje se ne mogu primjetiti isprve, a neke koje su toliko očite da se ja mislim scenarist sam sebi uspio nasmijati...scenaristica preciznije. Iako se sve razvija u nekoj slasher maniri (umiranje jednog po jednog lika), rutina je tolika da mi se skoro povraćalo od tolike količine veoma sličnih scena u prethodnicima ili kultnim filmovima. Gluma je u nekoliko trenutaka dobra, a u nekoliko loša, tu se mogu vidjeti amateri koji ne znaju ni gdje se nalaze očito, a imamo i par faca koje smo mogli vidjeti u nekim ajmo reći 'poznatijim' filmovima. Ubojica je po meni očajan, može se lagano primjetiti tko ga utjelovljuje, a maska mu je očajna, mislim da bi moja baba mogla nabaviti bolju odjeću i masku, pa čak i ako utjelovljujem jednog ružnog lika...puno pažnje usmjeravam na izgled glavnog antagoniste, a ovdje su definitivno podbacili. Sam ishod filma također ne pozdravljam, jer mislim da je kraj totalno nelogičan i suvišan kao takav.



Volio bih da mi se zadržalo ono pozitivno mišljenje o filmu, ne znam ustvari ni kako sam ga imao...valjda sam imao preeeeblage kriterije. The Wisher je jednostavno loš slasher, a još gori horror u globalu. Preskočite slobodno, ako uopće ikad saznate za ovaj film.

16:46 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>