nedjelja, 15.05.2011.

Hatchet II (2010)



Sve u svemu: 3,5 / 5 party
Više o filmu: Imdb.com
Video

Marybeth uspijeva pobjeći iz močvare i od užasa koji se nalaze u njoj i odlazi do Reverenda Zombiea kako bi okupila skupinu najboljih lovaca i krenula u lov na ondašnju horror legendu, Victora Crowleya.



Prije možda tri godine sam recenzirao prvi dio ovog novog slasher serijala, za kojeg se sprema i trojka za par godina. Reakcije su mi bile podijeljene, pošto su mi tadašnje recenzije bile dosta šture, ne mogu vam reći konačno mišljenje o filmu jer sam onda drugačije gledao na filmove. Sada kada sam ajmo reći 'zreliji', uputit ću se u ponovno gledanje pa vjerojatno jednog dana osvježiti tu škrtost. Dakle, dame i gospodo, predstavljen nam je Victor Crowley po drugi put, nakon što su ga u jedinici iskasapili na sve moguće načine, zapalili itd...shvatili smo da je besmrtan. U dvojci se odmah nastavlja radnja iz jedinice, glavna glumica je promijenjena i utjelovljuje ju Danielle Haris, slatkica koja je poznata po dosta horror poznatih filmova, a viđamo opet i Kanea Hoddera koji je ponovno Crowley i Tonya Todda koji je opet mućkavi Reverend Zombie. Dakle, ne mijenja se puno toga, opet je krvoproliće po močvari krenulo, samo se dogodila jedna promjena...drugi nastavak je znatno zabavniji i bolji.



Ubojstva su, kao i prvom nastavku, jako dobro realizirana, istina, ima tu nešto CGI krvi i nekoliko pretjeranih i sirovih situacija, ali bože moj, pa slasher je, još k tome horror, pa se to nekako i može zanemariti. No kako bilo, zabavno je bilo vidjeti ubojicu na djelu i stvarno su ubojstva, koliko god morbidna ili puna krvi, ispala zabavna za pogledati. Akcije u filmu ne manjka, eventualno pri početku filma kada se upoznajemo s radnjom i sa likovima. Otprilike nakon sredine filma sve kreće u stopostotnu brzinu i atmosfera postaje puno napetija i dinamičnija. Ima zapravo dosta problema u filmu koji su se trebali razraditi, kao na primjer cjelokupna priča, jer se praktički akcija odvija u zadnjih pola sata i u tom vremenu umre dosta ljudi, možda sam navikao na uobičajene filmove, ali mislim da se to ipak trebalo nekako rasporediti duž cijelog ili barem polovicom filma. Kraj filma nas ostavlja u dubokom dvoumljenju što bi se kasnije moglo događati, tako da si je scenarist i redatelj Adam Green priskrbio fanove i još neke nove gledatelje za nadolazeću trojku. Već sam nabrojao ekipu koja stoji iza ovog djelca, ostatak su zanimljivi 'lovci' koji imaju nekih svojih mana, ali to je stvar karaktera, ne glumca. Zabavno je bilo gledati iskusne ljude i krvnike protiv još goreg Crowleya u akciji.



Nakon solidne jedinice moram priznati da mi je Hatchet II puno ležernije sjeo. Iskreno se nadam da će takva biti i trojka i da ćemo nastaviti gledati Victora Crowleya u njegovim hirovima. Nova slasher legenda se rodila...dajte joj priliku. Nije baš Voorhees, nije ni Myers...on je Crowley.

11:24 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>