srijeda, 16.03.2011.

The Burrowers (2008)



Sve u svemu: 3,5 / 5 party
Više o filmu: Imdb.com
Video

Na divljem Zapadu skupina kauboja i njihovih prijatelja odlazi na put da spase obitelj koju su navodno oteli Indijanci u svoje tabore. Dok putuju prema plemenu, sve više uviđaju da Indijanci nisu uzrok misterioznog nestanka obitelji...



Burrowers je film kojeg sam prije par dana uočio u jednoj trgovini gdje se prodavao sa ostalim DVD-ovima. Kako su taj film i Piranha bili jedini horrori, a Piranhu sam gledao, odlučio sam uzeti ovaj filmić i baciti se na gledanje. Zanimao me ovaj film zbog jednog zanimljivog podatka, a taj je da ću konačno pogledati neki oblik western - horrora. J.T. Petty, koji je režirao ovaj film, bavio se prije i video igricama pa je tako on zaslužan za scenarij Splinter Cella, i režirao je par horrora kao što su Mimic 2 i Hellbenders koji bi trebao izaći koncem 2011. godine. Prije nastanka ovog horrora snimljena je i serija od sedam epizoda istog naziva, koliko zapažam radnja je poprilično ista kao i kod ovog filma. Ako se uputite u gledanje ovog filma, prvi ćete put susresti moderni horror western i to western koji se ne bazira kaubojima i indijancima, nego na monstrumima koji kopaju ispod zemlje. Ne znam koliko je to bilo vjerojatno da će se dogoditi, ali dogodilo. Stvarno neobična kombinacija i drago mi je da sam konačno pogledao neki jedinstveni horror. The Burrowers je stvarno jedan zabavan horror koji mi je ponudio sat i pol dobre zabave, makar ima par mana koje bi svakako valjalo napomenuti, a koje su me zasmetale tijekom ovog jedinstvenog filma.



Velika je greška to što se u većini scena film bazirao uglavnom na uobičajene ratove kauboja i indijanaca, umjesto da se više posvećuje toj nekoj najezdi grabežljivaca, iliti Burrowersa. Kroz cijeli film odvija se neka borba, bilo to s crvenokošcima ili sa monstrumima koji izlaze iz zemlje i koji imaju posebne akcije koje ćete sami otkriti. Uglavnom, jako zanimljiv koncept. Gluma u filmu me nije razočarala, uglavom sam zadovoljan dijalozima i snalaženjem u određenim scenama. Valja napomenuti i izvrstan audio zapis tj. soundtrack koji se snimio za film. Impresioniran sam tim afro-američkim instrumentima, različitim vrstama udaraljki i frulama i gitarama, veoma su pomogle u konačnom dojmu filma. Vizualnost se isto ne treba blatiti, čak štoviše treba ju pohvaliti zbog izvrsnih scena u mraku i zbog općenitih close-up scena sa kamerom. Nažalost, efekti mi nisu na mjestu. Krv, monstrumi u par navrata, neke nadrealne scene...nije to to što se moglo napraviti sa budžetom od 7 milijuna dolara.



Sve u svemu mislim da je Burrowers svakako film za popratiti, žao mi je što se o filmu nije puno više pričalo i što nije malo više primjećen, ali što je tu je. Svi oni koji čitaju moj blog su sad čuli za ovaj film i eto, popratite ga. Neće vam biti žao, pogotovo ako volite western štimung i ako ste u moodu za monstrume ispod zemlje.

00:45 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>