četvrtak, 24.02.2011.

Shutter (2004)



Sve u svemu: 5 / 5 thumbup
Više o filmu: Imdb.com
Video

Mladi fotograf i njegova djevojka saznaju da na njegovim fotografijama vide sjenu nekog lika koja se počela prikazivati nakon tragične prometne nesreće. Ubrzo otkrivaju da ne mogu pobjeći od svoje prošlosti i da se neke stvari nikada neće zaboraviti...



Evo nam horror koji dolazi iz Tajlanda, koji je već poznat po uspješnom praćenju ostalih azijskih ghost horror filmova. Makar mislim da je dosta vas čulo za ovaj film ili ste već možda pogledali katastrofalni američki remake iz 2008. godine, ali ako ste slučajno izbjegli ovaj film...obavezno nadoknadite izgubljeno. Shutter je film koji će vam doslovno ući pod kožu i tamo vam ostati do kraja života, barem sam uvjeren da će meni tako biti. Ovo je možda prvi ili drugi horror film od kojeg sam se doslovno preznojio i tijekom kojeg sam morao otići pod tuš jer sam toliko bio znojan i pod adrenalinom, da nisam ni sam mogao vjerovati koliko sam imao tekućine u sebi. Što je najbolje, film nije čak ni toliko strašan koliko sam ja svoje stanje opisao, nego je jednostavno toliko pun napetosti i atmosferičnosti da takvo što dugo nisam vidio. Apsolutno sam ostao očaran viđenim. Shutter je jedan od najstrašnijih filmova koje sam ikad gledao, a vjerujte mi, ima ih preko 500 naslova :) ....



Redatelji Banjong i Parkpoom su maestralno odradili svoj posao, vidim da su i u drugim filmovima surađivali, tako da ću pogledati još neke njihove uradke pod obavezno. Od početka pa do samog kraja Shutter stalno nudi nešto novo, iznenađujuće je da su kroz cijeli film uspjeli naći toliko dobrih i još neiskorištenih scary scena koje nisam vidio u dosad ni jednom sličnom horror filmu. Napete scene su, kako sam već rekao, jako zastupljene: gotovo da ne prođe 10 min filma a da se nešto scary ne dogodi. To je ono što volim kod takvih horrora, koji pokušavaju zadržati napetost i pozornost gledatelja, tako da iskreno ne razumijem ljude koji će reći da im je Shutter ispao dosadan...
Gluma u filmu je isto uvelike doprinijela konačnom dojmu, jako sam zadovoljan sa mladim parom, neću imenovati jer su im imena prekomplicirana za napisati. :)
Kraj filma je jedan od gadnijih koje sam ikad vidio i ako dođete do kraja, tu ćete onda definitivno potonuti, jer kraj je jedan od najuznemirujućih scena u filmovima uopće. Ali je zato savršeno napravljeno, kao i mnogi efekti koji se pojavljuju u filmu.



Ja nemam više što puno za napisati, definitivno je ovo meni jedan od savršenih primjera kakav horror treba biti. I definitivno najstrašniji horror prvog desetljeća 21. stoljeća. Tajland je napravio pravu stvar, i makar je svemu tome povod Ringu iz 1998. godine, moram reći da me ovaj horror čak i zjenicu više impresionirao. Shutter is some scary shit movie!

21:26 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>