četvrtak, 23.12.2010.

The Hills Have Eyes (2006)



Sve u svemu: 3 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

50-tih godina na području meksičkih pustinja Ameri su obavljali nuklearne pokuse. Puno godina poslije jedna obitelj putuje sa kamp prikolicom do San Diega preko tih istih meksičkih pustinja...gdje žive ljudi koji su preživjeli nuklearne pokuse...



Imam tu neku nesreću da ove godine baš znam nabasati na remake. Ali opet, s obzirom na to koliko ih ima nije više ni čudo da se pogledaju jedan za drugim. Mrzim kad moram spominjati original kad pišem o remakeu, ali eto, opet jedan mali info: dakle...uf...The Hills Have Eyes je remake istoimenog filma Wes Cravena iz davne 1977. godine. Film je ostao jako popularan i jedan od Cravenovih poznatijih djela. Kako original još nažalost nisam imao prilike pogledati, po 2. put se vraćam remakeu. Ali, da se razumijemo, ovaj drugi put je čisto zato da se podsjetim kako je sve išlo pa da konačno napišem recenziju o tom. Remake kako sam čuo po komentarima nije loš, a ako ćemo otvoreno, meni je ispao čista solidarka. Napet, realan, brutalan ali i atmosferičan film. Šteta što na tome stajemo.



Odmah da napomenem kako me gluma duboko razočarala u ovom filmu. Neću davati spoilere, ali kako biste se vi ponijeli da vam netko ubije veći dio porodice i samo hladno pobjegnu pred vašim očima? Sigurno nećete odmah ići u osvetu, nego imati malo suosjećanja prema umrlima oko sebe. Ovdje kao da toga nije bilo. Gluma mi je na jako niskoj razini, eventualno možda glavni glumac Aaron Stanford je odražavao neki potencijal. Mutanti ili ako ćete blaže - izobličeni ljudi su dosta dobro zamaskirani, brutalni su i dosta dobro isplanirani, plus je taj što znaju pričati, iako malo teže, ali dobro je da se i oni mogu sporazumijevati, pa čak u par scena koriste i toki-voki :S....malo bezveze.
Kako sam već spomenuo, kroz film se odvija onako dosta relistično prikazanih scena, nema skoro uopće pretjerivanja, jedino možda nadljudska snaga mutanata, ali opet i to je moguće s obzirom na posljedice uzrokovane nuklearnim bombama. Film traje taman, vizualno je ugodan oku, ne umara previše i može se brzo pogledati.



Malo sam se štedio za ovu recenziju jer sam na putu tako da ne mogu puno pisati, ali u biti sam rekao sve što sam zapamtio s ovim drugim gledanjem filma. Nije nešto poseban, ali svakako ga se može pogledati. Ali, mlađim generacijama bih svakako preporučio ovo, a stariji poznavatelji horrora su sigurno pogledali original i remake. Presudit ću koji je bolji kad pogledam obadva. Ali, ovaj nije loš.

16:21 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>