petak, 03.12.2010.

House of the Dead (2003)



Sve u svemu: 1 / 5 burninmad
Više o filmu: Imdb.com
Video

Grupa mladih odluči se za plovidbu do otoka kako bi partijali na okupljalištu mladih, ali otkrivaju da je otok preplavljen zombijima i da unatoč oluji moraju pronaći rješenje kako pobjeći i da ne budu pojedeni...



Sigurno ste čuli za igricu House of the Dead. Ako ne, onda ste morali čuti za ovaj film, jer se drži po gotovo svim videotekama i široko je dostupan. U biti, riječ je o filmu koji je dakle baziran prema video igrici istog naziva, a za ekranizaciju igre je zadužen Uwe Boll, vjerojatno ste gledali neke njegove filmove poput Alone in the Dark, Dungeon Siege Tale ili Bloodrayne...lik baš voli igrice i od njih praviti filmove. Samo jedna njegova veća mana je ta što su mu filmovi većinom (90%) dno dna, a on sam kao redatelj je jedan od najgorih 21. stoljeća. Pošteno je osramotio horror žanr u zadnje vrijeme, a i sve stvaraoce igrica jer većinom što on napravi bude tako nedorečeno i nedosljedno. Jedan od takvih filmova komentiram upravo sada. House of the Dead je definitivno zadnje smeće od filma, od glumaca, do radnje, dijaloga, priče, vrste snimanja...sve je apsolutno loše, nabasao sam (po 3. put gledam ovo) na Bollow najgori film.



Nažalost, temeljni problem ovog horrora je što sam se ja više ismijao kako je sve glupo napravljeno nego što sam se uopće i pokušao stresti na neke scene kojih zapravo i nema. Mislim na napetost i na atmosferu, jer koliko god sam pokušavao naći neki pozitivan dojam o filmu ili da me na neki način zadrži za ekran (osim moje poremećenosti za horrore), u tome nisam uspio.
Glumci su apsolutno dno, zapravo čak ne toliko oni ponaosob već su im dodijeljeni tako glupi dijalozi i karakterizacija da se ja komotno mogu zaposliti za scenaristu. Užas užasa. Ne mogu se sad konkretno sjetiti nekog prizori gdje se odvijaju takvi razgovori, ali znam da je bilo žešćih debilana. Naravno, totalno bespotrebnih. Zombiji u filmu doslovno nisu ni za onu stvar, glavni zombi je teška nakarada i žao mi je što sam ga uopće morao i vidjeti, a kamoli da ga sad komentiram. Jednostavno, ne mogu naći svjetlu točku filmu. Eventualno bi muzika mogla proći, a scene koje se ubacuju nakon nekog kadra su prikazi iz igrice koji traju 0,22 stotinke. Opet ponavljam...bespotrebno.



Ubijanja zombija nisu ništa posebno, krv je slaba, efekti dno, mijenjanja kamera su užasno postrojena...užas. Savjetujem vam da odmah preskočite ovaj film i ne vraćate se nikad na policu gdje se on nalazi. Uwe Boll mi je s ovim filmom stvarno nanio bol. Dno.

15:53 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>