ponedjeljak, 30.08.2010.

Catacombs (2007)



Sve u svemu: 1,5 / 5 headbang
Više o filmu: Imdb.com
Video

Na svom prvom putovanju u Paris da posjeti sestru, Victoria je pozvana na party koji se održava duboko ispod zemlje gdje su nekoć davno Francuzi pretvarali hodnike u masovne grobnice. Nakon jedne obične nesreće, udaljava se od ostalih i dobiva osjećaj da ju progoni nešto ili netko u namjeri da ju zadrži u ruševinama romantičnog grada...



Eto mene opet iz videoteke. Nije baš neko lijepo vrijeme tu kod nas u Slavoniji, pa sam se odlučio opustiti uz par horror filmova. Na repertoar mi je danas došao ovaj film, već ga duže vrijeme iz nekih razloga izbjegavam kad prolazim kod police horrora, valjda zbog nekako prazne i nedorečene radnje. Ništa zato, došao je i taj čas da pogledam ovo djelce od producenata Sawa. O filmu se nešto i nije dizalo prevelike buke, ovo je jedan od onih filmova koji se tiho kretao kroz većinu DVD polica i zato ostao zamijećen od ljudi poput mene koji još uvijek održavaju tradiciju te posjećuju takva mjesta. I što sam doživio? Catacombs je doslovno beživotno, dosadno i neprihvatljivo smeće od filma. Nisam imao prevelikih očekivanja, ali i ovo što sam imao je palo u vodu. Majke ti, kako dosadan film.



Da shvatimo neke stvari na početku: 7 milijuna leševa ispod Pariza, dobro to je dobar početak neke zombie manire...možda bi tako i ispalo dobro, ali ovdje ti leševi praktički nemaju veze ni sa čim. Valjda su se spomenuli samo da nam malo dočaraju 'strah i trepet' ovog nedjela. Ne ne ne, ovdje imamo potpuno nešto drugačije...ne bih vam detaljizirao, ali samo ću vam reći da se po meni sama ideja filma uopće ne sviđa, što je veliki minus kod bilo kojeg filma. Još jedna veća mana toga svega je to što je pride i loše realizirana. Glumci su mi isto nekako slabi. Izvlači ih možda glavna glumica Shannyn Sossamson, ali ostali su povučeni iritantnim likovima, pa i sami ispadaju dosta jadno i bijedno. Najveća mana ovog filma je bila to što im je netko trebao posuditi par reflektora kako bi možda bolje osvijetlili film, jer ovo je kao da u nekim scenama gledam crni ekran - ništa, ali ama baš ništa nije prepoznatljivo. Odvratan je osjećaj čuti zvukove u filmu, zvukove bježanja, cike i vike, a oči ti ništa ne vide. Katastrofa.
Možda je blaga pozitivna stvar u filmu twist na kraju. Nisam iskreno očekivao da će tako što dogoditi. Ovako sve mogu komotno zaboraviti.



Da, nažalost...Catacombs je jedan glup film sa glupom radnjom i sa poprilično glupim likovima i što je najgore, sa glupim osvijetljenjem. Nije mi se ovo trebalo dogoditi, ali sam i ovo nekako probavio. Valjda će svakim drugim gledanjem biti bolji. WTF? There will be no next time...Catacombs ću, prije nego razbijem DVD, istog momenta vratiti u videoteku.

14:07 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>