petak, 04.06.2010.

Swamp Thing (1982)



Sve u svemu: 3,5 / 5 party
Više o filmu: Imdb.com
Video

Science transformed him into a monster. Love changed him even more...

Alice Cable je znanstvenica pozvana iz Washingtona da prikupi podatke i da asistira kemičara Aleca u istraživanju nove formule koja biljci daje znakove života i borbu za opstanak. Eksperiment kreće u krivom smjeru kada Aleca proganja njegov rival Arcane koji se želi dočepati formule pod svaku cijenu...eksperiment je eksplodirao i Aleca pretvorio u močvarno čudovište...



Jaooo, miline! Swamp Thing je jedan od najranijih filmova kojeg sam ikad pogledao, sjećam se da sam imao taj stari VHS iz Jadran Film produkcije i još ga uvijek imam i da sam kao pican uvijek volio kod bake otići pogledati taj film, tako da sam ovaj film pogledao sigurno najviše puta u životu. Kako se kao mali nisam previše obazirao na subtitleove jer mi je slika na neki način sve pokazivala, film mi se činio kao savršeni akcijski primjerak. Danas, nakon skoro desetljeća, mogu reći kako mi se (normalno) mišljenje spustilo o filmu koliko god da mi je on drag i mio bio. Tek nedavno sam postao svjestan da je tvorac ovog djela ujedno i zaslužan za mnoge poznate i cijenjene horrore tipa The Hills Have Eyes, Last House on the Left, Nightmare on Elm Street, Scream i dr., a to je zacijelo vam poznati Wes Craven. Mišljenje o filmu? Koliko god film bio vizualno lažan ili možda malo neautentičan s obzirom da je ekranizacija stripa, smatram da je i dalje solidno akcijsko horror djelo.



Da, film je prepun akcije i u sat i pol vremena filma skoro svake 2-3 minute možemo vidjeti scene tuče, pucanja, tjeranja pravde i ostalih scena, koje svakako gledatelj mora cijeniti jer mu to omogućuje da film pogleda do kraja. Naravno, kao i većina starijih filmova neki efekti se nisu mogli dovesti do savršenog obrađivanja, pa tako ima nekih gluposti poput uništavanja džipa koje danas izgleda smiješno. Transformacije u filmu nisu loše odrađene, ima tu zanimljivosti i zrači nekim posebnim načinom. Lako se da primjetiti da je maska i cijeli kostim Swamp Thinga gumeni kostim.
O likovima u filmu mogu reći sve najbolje, osim sa strane Reggia Batsa, koji je utjelovio malog Juda, kojem totalno nije pasala uloga i redatelj ga je komotno mogao izbaciti, ne samo glumca, nego i lika. Adrienne Barbeau je jedna od poznatih lica u horror filmovima, kao i njene obline, pa je tako unijela dozu svježine u ovaj film i bilo ju je zanimljivo vidjeti kako bježi močvarom od vojnika. Odlična gluma kao i kod kemičara Aleca kojeg glumi Ray Wise, a kasnije Swamp Thinga Dick Durock.



Nema tu nešto previše filozofije, Swamp Thing je svakako film za ekipu i bio mi ga je gušt pogledati čak i nakon 10 godina stanke, iako danas ima nekih stvari preko kojih jednostavno ne mogu prijeći. Dobar adrenalinski film.
Btw ima neke poveznice i nastavak Return of Swamp Thing, ali njega nikada nisam pogledao jer jednostavno nisam si htio uništiti dojam prvog. Danas kada baš gledam sve, mogao bi i on doći na red.

15:13 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>