četvrtak, 18.02.2010.

Soulkeeper (2001)



Sve u svemu: 4 / 5 party
Više o filmu: Imdb.com

Evil Is Making A Comeback...

Dva profesionalna lopova na sreću dobivaju posao od starog weird kolekcionara da nabave čuvenu ogrlicu Rock of Lazarus, drevnu stvar koja ima moć vraćanja mrtvih duša na zemlju. Nesreća njihova što ogrlicu čuva skupina demona i pomoću nje prikupljaju sve više mrtvih duša...

Ah, taj Sci-Fi Channel...zaljubio sam se u njega čitajući recenzije domaćih i stranih stranice o tome kakve filmove puštaju tamo...uglavnom preko dana to su serije poput Enterprise, Stargate i Flash Gordon, a po noći većinom budu horrori. Tako da sam lijepo naručio B.Netov prošireni paket i jučer sam ga dobio gdje se na jednom kanalu nalazi i Sci-Fi Channel. I što sad, odmah sam krenuo na razgledavanje i noćas je oko ponoći bio ovaj filmić. Bez ikakvog predznanja o filmu uputio sam se u gledanje bez da sam pročitao radnju i o čemu je riječ.

Nije bilo teško shvatiti o čemu je riječ jer u prvih 20 minuta filma vidi se u biti sve što gledatelja može navući da film odgleda do kraja...film nosi i žanr komedije, tako da ima i dosta ajmo reć smiješnih scena sa ova dva mlada ''lopova''. Pasao mi je u filmu ovakvog kalibra i smijeh jer bez toga ne bi bilo baš isto, ovako je sasvim u redu i u nekim granicama normale.



Ovih 10-tak godina što sam zaljubljen u horrore nisam nešto pratio ''ritualne'' horrore gdje se rađaju demoni različitih vrsta ili da o nekom predmetu sve ovisi. Soulkeeper je humoristični avanturistički fantastični horror koji je meni u sat i četrdesetak minuta što traje pružio dobru zabavu i par dobrih scareova. Nažalost, na netu ne mogu naći slika oko ovog filma pa sam nekako ugrabio ovu gore što vidite tako da vam ne mogu previše vizualno dočarati film, ali mogu naglasiti da svi efekti što se pojavljuju nisu toliko dobri koliko su zanimljivo napravljeni.

Dva glavna glumca u filmu isto mi nisu predstavili ništa posebno niti su nešto specijalno odradili u filmu, ali im je sasvim O.K. pasala uloga, kao i ludom kolekcionaru kojeg možemo vidjeti u LOTR franšizi, film je prepun nježnijeg spola, ima nešto nude scena, sisa, seksa itd itd...Negativna stvar filma je što je par scena totalno bespotrebno ubačeno radi nekog nadopunjavanja minutaže filma, destinacije u filmu me se isto nisu dojmile, kao da scenarist (koji je ujedno i redatelj) nije znao što će i kako će razraditi tu temeljnu ideju koju ima u glavi.

Da zaključim, žao mi je što je film manje poznat i što nije išao u videoteke, svakako bi pasao za šire gledateljstvo, ali mi je drago što mi je pružio zabavu koje ću se dulje vrijeme sjećati, jer osim dobrog filma, s njim sam počeo i eru na Sci-Fi Channelu :))))

22:07 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>