nedjelja, 24.01.2010.

Leprechaun 3 (1995)



Sve u svemu: 2,5 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

Welcome To Vegas... The Odds Are You Won't Leave Alive...

Jedna obična večer u Las Vegasu. Svjetla, ljudi i casina na bacanje. Sve se činilo uobičajenim dok starac nije došao u prodavaonicu starinu i predao statuu malog ružnog vilenjaka sa medaljonom oko vrata. Pobjegavši, prodavaču su ostali medaljon i statua i prodavač skine medaljon sa statue i kamen se počinje pretvarati u Leprechauna, napast koja je došla u Vegas...tražiti svoje zlato.



Nastavljamo sa serijalom. Treći dio se još više bazira na humor nego prvi i drugi dio, ne znam koliko mi je to drago, ali očito je da se Leprechaunu sada već previše stvari dopušta. Brate mili ne možeš mi od horror ikone napraviti zajebanciju, to bi mi čak i bilo smiješno da je riječ o parodiji, ali ne, ovdje je riječ o nastavcima istog serijala. Kako mi je to kroz film određena smetnja, odmah sam ga gledao sa nekom dozom gađenja i bez interesa. No, zanemarimo, film se totalno bazirao na zabavu, pa mogu reći da je nekim djelom u tome i uspio. Totalno bedasti likovi, par zanimljivih killova, ljepota Las Vegasa je ono što čini ovaj filmić.



Da ne pišemo sažeto malo ćemo ipak proširiti horizonte onima koji nisu gledali: ono što je novo nasprem ostatka serijala je to što Leprechaunovo zlato može ljudima činiti sreću i ako posjeduju jedan od novčića mogu zaželjeti želju. Samo, mali problem je što ako vas Leprechaun ulovi na djelu on kreće u ostvarivanje svoje vizije tih želja i od vas učini mrtvu osobu. Poprilično loše napravljeno u većini scena. Makar tu imamo dosta transformacija nije me se nešto posebno dopala realizacija istih. Ovdje se opet može vidjeti nedostatak ideja, jasno se vidi da scenarist pokušava od 30 možda i 45 min glavne radnje stvoriti film od sat i po, što mu nikako ne ide u prilog.
Jedina lijepa i sexy glumica je Lee Armstrong, egzotična mađioničareva pomagačica, za koju ne shvaćam zašto nije u svojoj 'karijeri' snimila više od četiri filma.



Sve u svemu mislim da Leprechaun serijal klizi prema dolje, a to dokazuje manjak ideja i cilj da se sve pretvori u zabavu i smanji doza te horroričnosti...a mogu reći da mi je stvarno žao. Leprechaun mi je jedan od simpatičnijih horror ikona :(...no, što je tu je...ajmo dalje.

18:45 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>