utorak, 05.01.2010.

The Haunting in Connecticut (2009)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 3 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

Some things cannot be explained...

Nakon što je obitelj suočena sa činjenicom da se moraju seliti u Connecticut zbog redovitih pregleda raka svog sina, useljavaju u kuću za koju nisu bili svjesna da je na početku na mjestu te kuće bila mrtvačnica i da se zbog toga događaju neobjašnjive stvari u njihovoj blizini...

Image Hosted by ImageShack.us


I tako dragi moji dođe meni opet nakon nekoliko tjedana da si priuštim još jedan ghost film...nakon odličnog The Changeling, morao sam ja biti glup i opet nakon tako kratkog vremena pogledati skoro pa istu radnju kao i u svim fucking ghost filmovima. Meni i mom bratiću s kojim sam gledao ovo djelce se sve popelo na vrh glave te smo većinu filma pričali o nečem desetom jer točno znamo što će se u filmu gdje i kad dogoditi. Ako ste malo iskusniji poznavalac horrora, znali bi da u ghost filmovima kada glazba traje ništa se neće dogoditi, pogotovo po danjem svjetlu, a kada glazba utihne....OPA...nešto mora iskočiti, neki duhić ili nešto slično...ma...pun mi je kufer toga...

Image Hosted by ImageShack.us


No ajde, nisam se toliko razočarao jer vidite da je i film dobio dosta dobru ocjenu, mogu reći da mi iznenađujuće, nije loš. Nije sve stvar oko radnje filma, to je poprilično isto, ovdje se razlikuje priča, koja je dosta interesantna i mene je privukla da film izdržim do kraja. Isto tako, dobre strane su jako dobri efekti. Posebno me iznenadio izdanak ektoplazme, koju imam priliku jako rijetko vidjeti u bilo kakvim filmovima, vidio sam da se koristi u možda dva do tri filma koje sam ja gledao. Neloše, neloše...A onda tu imamo i naše predivne glumce...doslovno predivne mislim na Amandu Crew koja glumi stariju sestru u obitelji.

Image Hosted by ImageShack.us


Hmhmhm...evo nakon što su prolazila slova u filmu mogu zaključiti da Haunting in Connecticut niti smrdi niti miriši. Ne mogu se prevagnuti niti na jednu stranu jer pod smradom mislim na par iritantnosti u filmu, na dosadan kraj, na svaki jebeni strašniji trenutak koji je flashback na sve ostale horrore sa duhovima, a pod mirisom mislim na glumce, zanimljivu priču, efekte i posebno na ektoplazmu, koja je malo i jeziva. Duhovi iz Connecticuta, dobri ste bili.

23:11 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>