srijeda, 02.12.2009.

The Changeling (1980)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 3,9 / 5 party
Više o filmu: Imdb.com
Video

...an experience beyond total fear...

Nakon pogibije njegove kćeri i žene u automobilskoj nesreći, John Russell, kompozitor, seli se na imanje koje je nabavio pomoću njegovih kolega. Kako je kuća ogromna, John je imao dovoljno mjesta za sviranje i opuštanje. No, sve će krenuti nagore kada sazna da će ga početi progoniti zao duh te kuće...

Image Hosted by ImageShack.us


Uhuhu! Eto mene iz Opatije...kako nisam pisao desetak dana vrijeme je da prokomentiram što sam pogledao za vrijeme nepisanja. Bez ikakvog prijašnjeg saznanja o filmu, krenuo sam u gledanje pa da vidimo što će biti od njega. Kako nisam preveliki ljubitelj horrora koji imaju veze s duhovima, nisam se nadao da ću ovaj film smjestiti pri sam vrh tog podžanra horrora. Pokojni glumac George C. Scott rjetko kad se imao prilike okušati u horroru, znam ga samo po filmu Firestarter iz 1984. godine, i ovo mu je bio ja mislim prvi horror kojeg je snimio. Mogu reći da nije bilo njegove participacije u filmu da ne bih imao toliko pozitivne slike o filmu.

Image Hosted by ImageShack.us


Radnja počinje negdje na snježnom putu gdje su mu poginuli kćer i žena. Tad se prebacuje na nekoliko mjeseci kasnije kada se udovac seli u to opsjednuto imanje. Veoma interesantne početne minute stvaraju još interesantniji daljni tijek radnje. Kuća je jako sablasna, iako opsjednuta samo sa jednim duhom, savršeno djeluje na gledatelja. To volim kod ghost horrora, što sama atmosfera u kojoj se radnja odvija utječe na gledateja, ne samo sadržaj filma. Kako se film ne obazire previše na glumce, nego samo na jednog glavnog, vidimo pomanjkanje udjela drugih glumaca. Jedna od najjačih scena koja se ubraja među najboljim u ghost filmovima po meni je bila meditacija tj. zvanje tog duha. Jako jezivo i zabavno napravljeno.

Image Hosted by ImageShack.us


Zadovoljavajuća minutaža (100 min cca) nije niti preduga niti prekratka. Nekako taman paše. The Changeling je stvarno dobar film i mislim da bi vam morao postati obavezan, da se uvjerite kako nisu svi filmovi sa duhovima jadni. Uvijek se nađe dobrih. I predobrih. Prvi dan u Opatiji nisam imao koncert nego samo generalnu probu, pa sam se odlučio, umjesto spavanja, opustiti uz ovaj film. Pasao mi je odlično. Valjda smo zato u Opatiji dobili treću nagradu...:)))

16:51 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>