petak, 27.02.2009.

The Exorcist (1973)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 4,7 / 5 party
Više o filmu: Imdb.com
Video

Glumica u posjeti glavnom gradu Amerike, Washingtonu primjećuje dramatične i opasne promjene u ponašanju svoje 12-godišnje kćeri. U međuvremenu, mladi svećenik je na, kušnji svoje vjere, odlučio prihvatiti poziv za dolazak u Washington da pomogne djevojčici i da zatraži od Crkve dopuštenje za mogući obred egzorcizma...kojeg neće moći sam obaviti.

Image Hosted by ImageShack.us


Prvi puta kada sam gledao ovaj film mislim da je bila zima 2002. godine, otada sam se zaželio ovog filma, dok dvojku i trojku još nisam ni pogledao. Filmovi sa egzorcizmom su me oduvijek najviše držali napetim i zavezanim za krevet ili stolicu dok ih gledam. Iako je svaki egzorcist film nešto više od realnog prikaza svijeta, u svakom od njih ima nažalost puno realističnosti, što mi se sviđa. Karakteristično je kod mene da pogledam par loših filmova, a onda odjednom bljesne neko remek-djelo. Nakon dobrog Screama dvojke, zabavnog Valentinova i slabe Vacancy dvojke došao je horror koji je dobio 2 oskara i proglašen je jedan od najboljih horrora svih vremena.

Image Hosted by ImageShack.us


Ok...nakon što ste vidjeli malo podataka o filmu onda znate da vam ovaj film nikako ne može biti loš, a vrijeme je da ga pogledate ako niste, jer će vjerojatno biti neki remake na temu ovog djela. U filmu glume pokojni Lee J. Cobb kao lik koji glumi poručnika, te Ellen Burstyn i Linda Blair, koja se u filmu pojavljuje samo kao pomoćnica, a kasnije je postigla nešto više. Ono što je veoma bitno za reći jest da je ovaj film bio izvrsno dobro obrađen, efekti su na mjestu i djevojčica je baš bila zlopamtivog lica koje je ostalo kao simbol filmova o egzorcizmu, kao i naopaki križ, naravno. Iako se u prvom dijelu toliko ne ističu brutalne scene kao i u dijelu iz 2004. godine, ovdje me je zbilja uhvatila jeza na par mjesta i drago mi je što mi je to ovaj stari film omogućio, čistu uživanciju u tih 2 sata što traje. Svaka čast.

Image Hosted by ImageShack.us

21:54 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>