utorak, 30.12.2008.

Masters of Horror SO1EO2 - H.P. Lovecraft's Dreams in the Witch House

Image Hosted by ImageShack.us


Ocjena epizode: 3,3 / 5 zijev

Student odlazi u neki razrušeni motel iznajmiti sobu kako bi mogao učiti za svoje ispite. Nakon par čudnih događaja u kući i još čudnijih gostiju počinje shvaćati da ovo nije običan motel. Naime, ovdje je prije 300 godina neka vještica sa svojim štakorom sa ljudskim licem ubijala malu djecu i morat će se nekako izvući da i njega kletva ne obuzme...
Ja sam davnijih dana komentirao prvu epizodu nove horror serije Masters of Horror i pogledao sam cijelu prvu sezonu, a sada bi bilo vrijeme da se vratim komentiranju te sezone počevši (nekim redom) s drugim nastavkom, čiji je uradak redatelja Stuarta Gordona (Re-Animator, Castle Freak i Dagon).

Image Hosted by ImageShack.us


Dakle, onaj link dolje pod boxem ''Horror serije'' će biti obnovljen. Što se tiče ovog nastavka, ja sam opet poprilično zadovoljan. Iako nije ni do koljena prvom nastavku, ovo je opet neko osvježenje i stvarno je super ideja za nastavak. Jedna totalno mistična i super atmosfera koja u sebi ima par dobrih scareova. Gl. lik je ok, protiv glumaca nemam stvarno ništa, zadovoljan sam i ovaj put. Ima u ovom nastavku i dosta brutalnih scena, odmah da naglasim da nastavak što se tiče gorea nije baš sličan prvom, jer u prvom skoro toga i nema.
Što reći, pogledajte i ovaj nastavak. Dobar je.

01:50 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>