ponedjeljak, 22.12.2008.

Urban Legends: Bloody Mary (2005)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 2,2 / 5 headbang
Više o filmu: Imdb.com

Troje studentica odluče zajedno prespavati u kući jedne od njih te si pričaju razne horror priče. Jedna od tih priča je urbana legenda o mladoj Mary koja je bila nehajno ubijena od strane njenih prijatelja dok su oni priređivali neku zabavu za njih. Tijelo su ostavili u kutiji u podrumu škole. Od trenutka kada je ta priča ispričana, studenti polako umiru jedan po jedan. Samantha, jedna od studentica mora otkriti zašto neki određeni studenti umiru i tko ili što je uzrok svih tih ubojstava...

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam na svom blogu bio recenzirao prva dva dijela ovog serijala, original i lošu dvojku. Ovaj sam dio bio gledao prije i kako sam već prije rekao, slabiji je od jedinice, ali je bolji od dvojke, makar ne puno. I ovaj film ima bezbroj rupa i gotovo da mi ga je žao što sam ga uopće ponovno i pogledao. Jako glupa radnja, jako glupa legenda i jako glupi glumci. Ama baš je sve u filmu glupo. Osim slatke glavne glumice, svi ostali su bedasti. Duh Mary Banner ne izgleda uopće strašno, niti je ijedna scena u filmu strašna. Eto, toliko o tome koliko je ovaj film horror. Film ima par simpatičnih ubojstava koji se ne pojavljuju tako često u slasherima, ali sve ostalo je totalno glupo i nezanimljivo.

Image Hosted by ImageShack.us


Rupa u scenariju ima dosta i to me također smeta, ali ako isključimo sve te mane filma on je zapravo običan satipolni slasher kojega se brzo zaboravi. Zatvorio sam oči na te jadne scene u filmu i dosadu te sam zaključio da ih ima puno, puno gorih slashera tako da je ovo dobilo prolaznu ocjenu. I da, još uvijek je bolja od dvojke.

18:19 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>