ponedjeljak, 20.10.2008.

Child's Play (1988)

Image Hosted by ImageShack.us


Redatelj: Tom Holland
Glume:

Catherine Hicks - Karen Barclay
Chris Sarandon - Mike Norris
Brad Dourif - Charles Lee Ray

Više podataka možete vidjeti ovdje: Imdb.com

Zemlja i trajanje filma: SAD, 87 min
Sve u svemu: 3,7 / 5 party

You'll wish it was only make-believe...

Dječak na dan svog rođendana gleda dječju emisiju o lutkama te na dar od svoje mame želi dobiti lutku iz emisije. Iako zbog nestašice novaca, majka mu uspije nabaviti lutku. Na početku je lutka bila kao i sve druge lutke, no kasnije se otkrilo da je puno, puno drukčija...to je biće koje je napola lutka, napola čovjek te želi ubijati sve koji mu se nađu na putu i koji su mu se zaprijetili. Kako spriječiti lutku koju ni vatra ni metak iz pištolja ne može unišititi? Majka, dječak i policajci će morati to otkriti...

Image Hosted by ImageShack.us


Child's Play je postao jako poznat horror serijal i dosta omiljen među nekim horror fanovima. Donosi u horror žanr nešto novo i zanimljivo, te iznimno jezivog i zabavnog glavnog negativca. Iako serijal nije polučio baš dobre nastavke. Radnja prvog filma je zanimljiva i kako sam već rekao, nova. Režija je kvalitetno obrađena, a najviše su me iznenadili odlični efekti sa lutkom. Svi dijelovi sa lutkom su uspješno prikriveni, savršeno napravljeni i oko toga sam jako zadovoljan te mi je to veliki plus u filmu. Glumci su sasvim ok bili, te je mali isto jako dobar te mi je žao što nije nastavio karijeru kao glumac. Kasnije serijal postaje (sa četvrtim i petim nastavkom) više komedija nego horror triler, što mi se također ne sviđa.

Image Hosted by ImageShack.us


Bilo kako bilo, Child's Play prvi dio je jako zabavan i dobar horror koji ću najvjerojatnije još par puta pogledati, jer sam uživao u tih sat i pol filma. Drugi dio sam davno, davno bio gledao, a mislim da ću ga morati opet. Topla preporuka za ovaj film.

20:48 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>