nedjelja, 17.02.2008.

Friday the 13th part VII: The New Blood (1988)

Image Hosted by ImageShack.us


Sve u svemu: 2,8 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

On Friday the 13th, Jason will meet his match...

Neki ovaj film znaju nazvati Carrie vs. Jason. Sasvim dobar naziv, jer ovdje se Jason susreće sa djevojkom koja ima telekinetičke moći, te se može dogoditi sve što ona čvrsto zaželi. Jason je ustao iz vode nakon što ga je pokojni Tommy Jarvis zavezao s lancima. Jason sada izgleda kao pravi mrtvac, sa najboljom (po meni) facom iza maske dosad.

Image Hosted by ImageShack.us


Nerviraju me u filmu likovi. I kao što je HorrorHR rekao u svojoj recenziji, svaki slasher (kao i ovaj) ima neku ljepoticu za kojom se svi trgaju, nekog geekinju, foliranta, poštenjačinu i glavnu, nesigurnu glumicu. Radnja mi je također malo glupa, Jason se samo šeće po šumi dok na nekog ne naiđe i ubije ga, ali sviđa mi se par ubojstava, kao onaj sa kosilicom.
Što da kažem, nastavak mi nije dno ovog serijala, ali nije ni baš u blizini vrha. Više vuče ka dnu, jer mi se ne sviđa ta ideja Jasona i Carrie. Prerasta u nemaštovitost.

01:36 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>