subota, 02.02.2008.

Riding the Bullet (2004)

Image Hosted by ImageShack.us


Redatelj: Mick Garris
Scenaristi: Stephen King i Mick Garris
Glume:

Jonathan Jackson - Alan Parker
(poznatiju ulogu imao je u filmovima The Legend of the Ruby Silver, Trapped in a Purple Haze, On the Edge, Insomnia, Venom)

David Arquette - George Staub
(poznatiju ulogu imao je u filmovima Buffy the Vampire Slayer, Frank & Jesse, The Road Killers, Roadracers, Scream 1,2,3, The Runner, Ravenous, Muppets from the Space, The Grey Zone, Eight Legged Freaks, The Tripper, Hamlet 2)

Zemlja: SAD / Njemačka / Kanada
Mjesto snimanja filma: Vancouver, British Columbia, Canada
Žanr: Horror triler
Trajanje: 98 min
Tagline filma: The dead travel fast
Ocjena na IMDB-u: 5,1 / 10
Moja ocjena: 2,7 / 5 zijev

Sadržaj filma:

A young man hitchhiking back home to visit his mother is picked up by a mysterious stranger. As the ride goes on, the young man uncovers a terrible secret about the stranger, and is given a choice by the stranger. A choice that can mean life or death.

Mladić koji je autostopirao kako bi vidio svoju bolesnu majku pokupljen je od misterioznog stranca. Dok traje vožnja, mladić otkriva groznu tajnu o strancu i dobio je izbor od stranca. Izbor koji znači život ili smrt.

Moje mišljenje o filmu:

Pa ovako...
Film mi nikako ne može doseći kvalitetu Kingovog Night Fliera i drugi mi je put da sam pogledao ovaj film, ali malo mi je film...kako da kažem...tužan...u pogledu svega...film mi nije bio strašan, ne baš pretjerano zabavan i nemaštovit i eto ti ga na...

Image Hosted by ImageShack.us


U filmu glumi Jonathan Jackson koji mi nije bio loš, ali Davida Arquettea ne mogu smisliti u ovome filmu. Baš me pošteno iziritirao. Gledao sam film u 4 sata ujutro, već sam bio ohoho umoran i tu se pojavio on...David Arquette...
u Eight Legged Freaks mi je on bio zabavan, ali ne i ovdje...ostale glumce neću spominjati jer ih nemam šta previše spominjati jer nisu toliko važni u ovome filmu...

Što da kažem...nije mi se svidio ovaj film...ima par dobrih scena i to je to...Mick Garris me je malo razočarao..iako on nema bogznašto filmove kao redatelj mi je bio ok...

jump this film fastest you can...

12:46 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>