utorak, 22.01.2008.

Shaun of the Dead (2004)

Image Hosted by ImageShack.us


Redatelj: Edgar Wright
Scenaristi: Simon Pegg i Edgar Wright
Glume:

Simon Pegg - Shaun
(poznatiju ulogu imao je u filmovima Hot Fuzz, Grindhouse, Mission: Impossible III, Land of the Dead, The Man Who Would Be Shaun, The Reckoning, Danger! 50,000 Zombies!)

Kate Ashfield - Liz
(poznatiju ulogu imala je u filmovima The War Zone, Late Night Shoping, The Baker)

Nick Frost - Ed
(poznatiju ulogu imao je u filmovima Grindhouse, Hot Fuzz)

Dylan Moran - David
(poznatiju ulogu imao je u filmovima The Actors)

Zemlja: VB / Francuska
Mjesto snimanja filma: Archway, London, England, UK
Žanr: Humoristična horror romanca
Drugi nazivi filma:
Shaun of the Dead (France)
Tea-Time of the Dead (UK) (working title)
Trajanje: 99 min
Tagline filma: It's just one of those days when you're feeling a little...dead.
Ocjena na IMDB-u: 8,0 / 10
Moja ocjena: 4 / 5 party

Sadržaj filma:

Shaun doesn't have a very good day, so he decides to turn his life around by getting his ex to take him back, but he times it for right in the middle of what may be a zombie apocalypse... But for him, it's an opportunity to show everyone he knows how useful he is by saving them all. All he has to do is survive... And get his ex back.

Shaun nema baš dobar dan, pa odlučuje promijeniti svoj život tako da ponovno bude sa svojom bivšom, ali taman nastane apokalipsa zombija...ali, za njega je to vrijeme kako može biti koristan spašavajući sve svoje. Sve što treba napraviti je da preživi...i da ponovno sa curom bude zajedno.

Moje mišljenje o filmu:

Film mi je baš zabavan. U prvih par minuta mi se činio kao da nema uopće humora, ni horrora, ali kada je krenula akcija i nešto malo ranije nije mi žao bilo što sam pogledao ovaj film. Čak ni po pozitivnim komentarima nisam ništa očekivao, jer mi kombinacija horror komedije ne paše, a još su u igri zombiji. Ali ispalo je sasvim suprotno, Englezi su napravili super stvar.

Image Hosted by ImageShack.us


Kombinacija dvaju glumaca ''Pegg - Frost'' mi jako paše i baš su mi bili smiješni, jer sam se više puta uz njih iskreno nasmijao. Zombiji su genijalni i realno su prikazani kao i u filmu ''Night of the Living Dead'' gdje zombiji hodaju i gegaju se. To je prava stvar, a ne trčanje. U filmu je Frost iliti Ed rekao i rečenicu: ''They are coming for you, Barbara!'' koja je iz Romerove već spomenute uspješnice.

Image Hosted by ImageShack.us


Radnja filma se većinom događa danju, što mi je baš dobro jer nema puno nejasnih i mračnih scena. Kako bilo, film je baš zabavan i uživao sam.

16:46 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>