srijeda, 16.01.2008.

Hatchet (2006)

Image Hosted by ImageShack.us


Redatelj: Adam Green
Scenaristi: Adam Green
Glume:

Joel Moore - Ben
(poznatije uloge imao je u filmovima Shangai Kiss)

Tamara Feldman - Marybeth
(poznatije uloge imala je u filmovima Perfect Stranger)

Kane Hooder - Victor Crowley / Mr. Crowley
(poznatije uloge imao je u filmovima House II, Friday the 13th 7,8,9,10,Pumpkinhead II, Scanner Cop II, Wishmaster, Children of the Corn V, Dark Wolf, 2001 Maniacs, The Devil 's Rejects, Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon, Fallen Angels, Black Friday)

Mercedes McNab - Whitney
(poznatije uloge imala je u filmovima The Addams Family)

Parry Shen - Shawn
(poznatije uloge imala je u filmovima Starship Troopers, Attack of the Sabretooth)

Zemlja: SAD
Mjesto snimanja filma: New Orleans, Louisiana, USA
Žanr: Humoristični horror
Trajanje: 93 min
Tagline filma: Old school American Horror.
Ocjena na IMDB-u: 5,9 / 10
Moja ocjena: 3,2 / 5 zijev

Sadržaj filma:

When a group of tourists on a New Orleans haunted swamp tour find themselves stranded in the wilderness, their evening of fun and spooks turns into a horrific nightmare.

Moje mišljenje o filmu:

Mislim da će ovo biti prvi nastavak jednog serijala o serijskom ubojici iz šume. Dok sam gledao film kao da sam gledao Friday the 13th, ali toliko ima iskopiranih scena, da poludiš. Ubojstva su, inače, malo žešća i to mi se sviđa.
Par scena i radnje kao iz Friday the 13th:
- Victor Crowley je živio u šumi sa tatom koji ga je jedini volio
- sva djeca su ga zajebavala kao malog
- bio je deformiran
- u sceni pri kraju filma žensku povlači iz čamca
- glumi Kane Hooder smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


Ubojica mi je dobar, kao i Jason. Ima genijalne killove i dosta usere. Likovi su glupi ajme. Tisuću puta su ozlijedili killera, a umjesto da ga dokrajče dok leži, pobjegnu. Baš mi je drago bilo kada su ga zapalili a ono počela padati kiša, hehe. Film ima i dobrih fora, a najzanimljiviji likovi su mi crnac i vođa toura.

Image Hosted by ImageShack.us


Neki dijelovi u filmu su dosta spori, odnosno dosta sporo otječu. Također mi se ne sviđa što uvijek kada nastupi tišina, zna se da će se nešto dogoditi. To je već isfurano, dajte nešto novo.
U filmu glume i tri legende horror filmova: Tony Todd (Candyman), Robert Englund (Freddy Krueger) i Kane Hooder (Jason Voorhees). Iako prva dvojica imaju totalno nebitnu ulogu.

Image Hosted by ImageShack.us


Kako god, pogledajte film, zna biti zamoran ali u nekim trenucima i zabavan.

22:01 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>