nedjelja, 23.12.2007.

Wind Chill (2007)

Image Hosted by ImageShack.us


Redatelj: Gregory Jacobs
Scenaristi: Joe Gangemi i Steven Katz
Glume:

Emily Blunt - Girl
(od poznatijih filmova glumila je u Poirot i Empire)

Ashton Holmes - Guy
(od poznatijih filmova glumio je u Raising Hell i Boston Legal)

Martin Donovan - Highway Patrolman
(od poznatijih filmova glumio je u Malcolm X, Wonderland i The Sentinel)

Ned Bellamy - Snowplow Driver
(od poznatijih filmova glumio je u Ed Wood, Saw, ER)

Ian A. Wallace - Priest
(od poznatijih filmova glumio je u Masters of Horror i Flash Gordon)

Chelan Simmons - Blonde Girl
(od poznatijih filmova glumila je u It, Carrie, Chupacabra Terror, Final Destination 3)

Zemlja: VB / SAD
Mjesto snimanja filma: Brenda Mines Road, Peachland, British Columbia, Canada
Žanr: dramski horror triler
Trajanje: 91 min
Tagline filma: There Are Worse Things Than Dying
Ocjena na IMDB-u: 6,0 / 10
Moja ocjena: 2,9 / 5 zijev

Sadržaj filma:

Two college students share a ride home for the holidays. When they break down on a deserted stretch of road, they're preyed upon by the ghosts of people who have died there.

Dvoje studenata kreću na put u Delaware no putem skrenu na cestu 606 na kojoj im se dogodi nesreća i oni se tamo zatrpani susreću sa duhovima koji su ondje umrli.

Moje mišljenje o filmu:

Očekivao sam puno više. Na web stranici HorrorHR administrator reče da je to napokon neki dobar horror iz 2007. godine. Eto ja se ne bih složio. Mislim da je čak i Dead Silence bolji od ovoga filma. Ne mogu reći da sam ih puno gledao iz 2007. godine, ali smatram da je možda i bolje da sam ovaj horror preskočio. Producenti filma su George Clooney i dr. Radnja mi se činila zanimljivom i držala me napetim sve dok se nisu sudarili sa onim autom. Onda mi je radnja postala glupa i dosadna. Kada sam skinuo film mislio sam da će neki ubojica njih napadati a ono neki duhovi svećenika i policajca. Glumica Emily Blunt mi se ne sviđa. Mislim da bih, kada bi se našao u takvoj situaciji, bio uznemireniji i počeo bih se stvarno jako brinuti. Tu se to nije dogodilo.

Image Hosted by ImageShack.us


Duhovi nisu uplašili ni gledatelja, pa ni likove u filmu. Samo su se bezveze pojavljivali i nešto pokazivali. Film mi se čini dobrim jer dosta kratko traje i nisam razmišljao kada će kraj, jer sam ipak htio vidjeti što će se na kraju dogoditi.
Film na mene nije ostavio dobar dojam.
Skinuo sam i Hostel II i Bug, pa ću ih uskoro recenzirati.

Pitalica:

Pogodite ime horrora:

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je da ne može biti lakše. ;))))

02:40 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>