ponedjeljak, 12.03.2007.

A year like a split second...

U nedjelju, 11. ožujka 2007. mojoj dragoj i meni je bila godišnjica.... prva.... nadam se ne i zadnja! Eto, godinu dana je prošlo, a činilo se kao sekunda. Godina dana je prošla u sreći, ljubavi, ponekoj svađi, zabavi, žrtvovanju... Što reći? Kada bi svaka bila ovakva reklo bi se da ću biti jako sretan čovjek! Poneke stvari poželim da nisam nikada rekao, napravio, ali onda opet.... take the bad with the good! To tako ide, to je ova "žrtva"!

Nadalje, dosta razmišljam o tome kako će biti dalje, što će biti kada ode na fakultet, što će biti kada se zaposlim... Pokušavam se zasad još što je moguće manje opterečivati time, rek'o budem kada za to dođe vrijeme, ali opet, to je stvarnost a odgađanje problema ga neće riješiti! Pa nastavimo sa odgađanjima zasad i promijenimo temu...

Bio sam na razgovoru za posao, posao koji bi mi odgovarao više nego ikoji drugi, sa flexibilnim radnim vremenom, posao koji volim, relativno dobro plačen... Prošlo je relativno dobro, više ću znati idući mjesec, ali gajim snažne nade da možda i uspije ali s druge strane, ne želim se previše radovati...

Sinoć smo ekipa i ja bili na planinarcu! Od obične večernje kave sve se pretvorilo u 3 sata kočenja od smijeha 15 km od početnog mjesta :D Bilo je stvarno super, tako se već dugo nisam nasmijao, recimo da nisam imao razloga.

Moram do grada! Idem se naći s Mateom. A year has passed and many more are up to us to cherish....

Pozz svima

- 17:34 - 1 sranja, poseri se i ti :)Potroši papir i pola tonera#

<< Arhiva >>