Image and video hosting by TinyPic...sansa...,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image and video hosting by TinyPic...sansa...,blog.dnevnik.hr/realmofdarkness" />

Image and video hosting by TinyPic...sansa...


hvala ti sto si shvatio koliko te volim...
hvala ti sto si mi pruzio priliku...


nemogu vjerovati da sam konacno sretna,konacno imam iskren osmijeh na licu.neznas ni sam koliko mi je jucer bilo lijepo stobom...koliko sam ustvari uzivala u svakom tvom dodiru-kao da sam se preporodila...ljubavi jos uvijek osjetim tvoj miris na sebi,mekocu tvoje koze...

...sreco VOLIM TE nemoj to nikada zaboraviti...

ti si mi najbitiniji,nikada necu dopustiti da se osjecas osamljeno i lose,uvijek cu biti tu uz tebe cak i kada ces se najmanje nadati...
znam da si sada rastrgan radi faxa i svega zato sam tu da ti pruzim podrsku,da te zagrlim,poljubim kada ces biti lose...samo molim te nikada me nemoj zaboraviti jer bez tebe nemogu zivjeti...

10.08.2008. u 16:27 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (8)
Kolovoz 2007 (4)

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

free hit counter

hit counter

cvetak
Meet her
*rijeka od pepela*
sve za blog




ovdje lezi kraljica svoga groba...
neometaj ju!!
izgubljena u posljednjem smiraju dana...
sniva o svome voljenom...
nestala u zagrljaju ljubavi...
hladni dodiri jos se osjete na njenoj bijeloj kozi,
ukrasenoj oziljcima proslosti,tuge,srece...
sama,u hladnom narucju praznine...
...ceka...
Image Hosted by ImageShack.us

from one"s haunted soul...
i bring you pain...
Funerella.com - Creepy pictures, gothic death, dark layouts

Image Hosted by ImageShack.us