...opet...


ponovo pisem o tebi...ovaj put nemogu vise vrijedjati,psovati...
jednostavno...nemogu ti nista...
previse si mi se uvukao ispod koze,preduboko si mi u mislima...
nemogu ti reci cak ni da te mrzim...rekla bih najvecu laz...
...VOLIM TE...
ali tebi to neznaci nista,znam....ne preostaje mi nista drugo nego gledati kako druga ima ono sto je nekada bilo moje...mogu gledati kako uziva dok klizi po tebi zaklanjajuci te od moga pogleda...
pobijedila je...


samo...ocito ne zna nesto sto ja znam...nezna da odlazis...
eto ljubavi-zelim ti svu srecu na tvom novom poslu,u tvojoj novoj domovini...


neznam sta drugo da ti kazem...nemogu protiv sebe...ma volim te i previse i nemogu te gledati kako odlazis jos jednom!!molim te vrati mi se ucinit cu sto god zelis,biti cu kakva god zelis da budem samo mi se vrati!!!!!
nemogu se vise zavaravati da mi neznacis toliko koliko mi znacis...nemogu vise pisati o mrznji i lazima kad osjetim samo ljubav i tugu!zasto moras otici?zasto taj fax?zasto ta jebena njemacka?!!!
nemoj otici...nemoj biti jos jedan koji odlazi,nemogu vise!!!


zasto ja moram ovoliko patiti?pa zar nisam zasluzila barem malo biti sretna?jedino sto sam zeljela je sigurnost koju bi mi mogao pruziti a znas i sam da bih je i tebi osigurala!svaki dan bi se trgala do boli samo da ti budes sretan.sve bih cinila i nebi nista trazila za uzvrat!jedino bi mi ti bio u mislima,jedino bi tebe vidjela...
!!!BILA BIH POTPUNO TVOJA I SRETNA JER BI I TI BIO SRETAN!!!
kako neshvacas da umirem zbog tebe?kako mozes biti tako hladan?
zar ti nijedna moja rijec nista neznaci?

Image and video hosting by TinyPic

07.08.2008. u 16:32 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (8)
Kolovoz 2007 (4)

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

free hit counter

hit counter

cvetak
Meet her
*rijeka od pepela*
sve za blog




ovdje lezi kraljica svoga groba...
neometaj ju!!
izgubljena u posljednjem smiraju dana...
sniva o svome voljenom...
nestala u zagrljaju ljubavi...
hladni dodiri jos se osjete na njenoj bijeloj kozi,
ukrasenoj oziljcima proslosti,tuge,srece...
sama,u hladnom narucju praznine...
...ceka...
Image Hosted by ImageShack.us

from one"s haunted soul...
i bring you pain...
Funerella.com - Creepy pictures, gothic death, dark layouts

Image Hosted by ImageShack.us