all i need is an empty grave with my name on it and a loaded gun...thanks...


Image and video hosting by TinyPic

otisao si......
jos jedan u nizu...
bez pozdrava bez pogleda bez icega...

...jos jedan u nizu...
jedini koji mi je ikada ista znacio...
jedini koji je imao pravo...


jos jedan u nizu...
jedini koji mi je ubio srce...
jedini koji se smijao...


sve sto sam imala tebi sam dala...svoje tijelo,dusu,dah...sve si uzeo sa licemjernom zahvalnoscu.rekao si mi "ostavljam je"...

...ostavio si i mene...
hvala ti za izgubljene snove...
hvala ti za slane suze...
hvala na laznim obecanjima...


da zaboravih...hvala i na jebenom sexu...mislim ipak sam ja samo cura zeljna kurca zar ne?takvom si me smatrao znam to...
ili si zelio da takva budem?


LUTKA-uvijek zeljna,uvijek spremna
samo za tebe zar ne?


rekao si da si sa njom jer ti je falilo da imas nekoga i da ces je ostaviti posto imas mene...onda si imao mene...iz kojeg razloga??
aha...shvacam...da se mozes malo zabavljati prije nego odes zar ne?
mislim kakav bi to odlazak bio ako ne slavan?
jos si jednu sjebao glumeci povrijedjenog muskarca onako slabog i nesigurnog...

jos si jednu iza sebe ostavio...iz osvete zar ne?
eto uspjelo ti je...samo ima jedan MALI problem...


...namjerio si se na krivu...

01.08.2008. u 14:10 | 14 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (8)
Kolovoz 2007 (4)

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

free hit counter

hit counter

cvetak
Meet her
*rijeka od pepela*
sve za blog




ovdje lezi kraljica svoga groba...
neometaj ju!!
izgubljena u posljednjem smiraju dana...
sniva o svome voljenom...
nestala u zagrljaju ljubavi...
hladni dodiri jos se osjete na njenoj bijeloj kozi,
ukrasenoj oziljcima proslosti,tuge,srece...
sama,u hladnom narucju praznine...
...ceka...
Image Hosted by ImageShack.us

from one"s haunted soul...
i bring you pain...
Funerella.com - Creepy pictures, gothic death, dark layouts

Image Hosted by ImageShack.us