subota, 01.10.2011.

Nakon svih ovih godina...

Već odavno nisam pisala ovdje i na kraju sam shvatila sa mi je ipak potreban ovaj blog. Potreban da kažem što mislim. Da to i pokažem. Da stanem iza onoga u što vjerujem. Da se maknem onoga što mi u životu ne treba.
Zanima vas što se dogodilo sa mnom od mog posljednjeg posta? Nestala sam, na neki način. Odmarala se, očajavala, plakala, potiskivala sve u sebe, vratila se kući i krenula u nove srednjoškolske pobjede. Trebalo mi je "mojih 5 minuta" daleko od svih. Ali nisam ih dobila. Ona se još nije odlučila. Približila mi se, ponadala sam se, a danas... dalja mi je nego ikada. Kako se osjećam? Ne znam. Nikako. Prestala sam osjećati kada je zadnji put otišla, čini mi se. Usamljena sam, tužna, umorna, potištena, ali bez brige, sve je pod kontrolom. Moja happy face maska je na svome mjestu.
Prije sam bila razočarana ljudima oko sebe. Danas, nakon svih tih godina, naviknuta sam biti krivo shvaćena ili neshvaćena. U redu je, zaista... :)

- 19:11 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2012 (1)
Studeni 2011 (2)
Listopad 2011 (3)
Srpanj 2011 (10)

About a little black cloud...

Before you even bother asking, NO, I am not alright. I want out of this body and this mind.

Purpose of my life has a hazel coloured eyes. <3