ponedjeljak, 11.07.2011.

'Cause it's not important anymore, is it?

Svake noći sjedim budna na prozorskoj dasci. Uvijek misleći na jednu stvar. Što ako me nikad ne upoznaš? Ne mene koja nikad ne skida osmjeh s lica, koja voli nagnuti čašicu i uvijek nasmijava društvo. Ne mene koja te odgurne od sebe svaki put kad mi stojiš preblizu jer "što će ljudi reći?". Ne mene koja pred svima šuti o svome odnosu s tobom. Ne mene koja miče glavu u stranu kad me pokušaš poljubiti. Onu mene u koju nisi zaljubljen. Onu mene koja nije zaljubljena u tebe.
Hoću da upoznaš onu koja ponosno stoji pokraj tebe na fotografijama. Onu koja više od svega voli grliti te i držati za ruku u mraku. Onu koja ne bi imala ništa protiv živjeti s tobom. Onu koja te voli ljubiti. Onu koju grliš kada mi suze skliznu niz lice. Onu koja se teško natjera da se oprosti s tobom i zalupi vratima tvog auta. Onu koja se smiri samo kad glavu nasloni na tebe, i sluša kako radi to tvoje malo srce, dok joj ti držiš ruku oko struka. Onu ispred koje stojiš i kad spustim glavu, onu koju moliš da te pogleda. Onu za koju se trudiš da ne primjeti koliko te boli kad tvoju ruku dotaknem upaljenom cigaretom. Onu koju grliš kad to napravi jer znaš da mene boli sto puta više. Onu koja ti neda da odeš i koja obožava ljubiti tvoj vrat. Onu koja ti prolazi prstima po trbuhu kad te ljubi samo da bi osjetila tvoj osmjeh usred poljupca. Onu u koju si zaljubljen od prvog dana. Onu koja je u tebe zaljubljena od prvog dana. Onu koju je strah to naglas izgovoriti. Onu koju izluđuješ jer si najbolji dečko kojeg je ikad upoznala. Onu čiji nisi. Onu koja nije tvoja. I koja vjerojatno to nikad neće ni biti.
I nekako mi se sad čini da ti je dojadilo sve to. Dojadilo ti je da si moj najbolji do sada, a ja tvoja najgora do sada. I sad bih sve ponovno, kunem se, drugačije. Bila bih sve tvoje, baš kao što si ti sve moje. Ali sada je prekasno za to, zar ne? Trebala sam to izgovoriti davno prije. Oprosti mi. Volim te.

- 00:58 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2012 (1)
Studeni 2011 (2)
Listopad 2011 (3)
Srpanj 2011 (10)

About a little black cloud...

Before you even bother asking, NO, I am not alright. I want out of this body and this mind.

Purpose of my life has a hazel coloured eyes. <3