7c Is ThE bEsT , 7c LiFe FoReVeR In My HeArTh

ponedjeljak, 06.06.2005.

::::::::::::Bokich:::::::::::samo:::::::::Bokich::::::::::

Bok, evo danas mi je dan bio tako-tako dobar, imali smo prirodu,hrvatski,engleski,matematiku,vjeronauk,dopunsku iz matke..
Na prirodi sam se izvuko za dlaku, priča ona kao proziva imena, dođe ona rakitić, ta cura je isprewd mene, i dođe rožić, a no zvonilo, koj krump!
NA vjeronauku sam sjedio blizu INES cijelo vrijeme sam bio okrenut prema njoj
bilo je ludo..
Nemam puno za reč danas,...
Oko 5 idem na Gitaru a sad idem učiti,još malo. kad se vrathim s Gitare onda još učit, i malo
van , ak nebude padala kišša!
Inače očekujem pare od Osiguranja što sam se strgo, nekih 5,6 soma, predpostavljam, ak je moj frend slomio prst i dobio 3 soma onda bi i ja mogo dobit višše!
Ajd puussa svimma!

- 13:51 - Izbaci nepotrebne bakcile (0) - Šteta tonera - refresh