7c Is ThE bEsT , 7c LiFe FoReVeR In My HeArTh

nedjelja, 26.06.2005.

Oky

khm...:) Danas nisam ustao na ljevu nogu neg na obadvije,,,
to je za me dobro....
Ujutro sam se izležavao, onda sam pospremio sobu(koja je bila kao da je bomba pala u nju), i onda sam malo
slušao prljavce..:)
Onda sam se išao voztiti s bicklom, do dučana po slatkać i natrag....._:)
Sad sam se najeo čevapa i na internetu sam , a oko 4 : 30 mi dolazi frend Jasmin i idemo se
zajebavat okolo....
Jučer sam bio na jarunu od pola9 do pola6, pa sam malo doma najeb:...:)
Niš strašno...
Al sma bio crven...
MAma mi je imala neku zabavu, frendovi su bili kod mene do23;00 i tak....._)
Sad idem na chat, nadam se da ima nekog...:)
Starci traže apartamne u 8 mjesecu, kad ja pem na more...:)L()()()()()()()L
Ajde čujemo se poslje bye i pussa svima!:)
khm:) Pozdrav Kneži ,Čusi, kojeg sam vidio juče Dinofaniji i Wallpaperu

- 15:05 - Izbaci nepotrebne bakcile (3) - Šteta tonera - refresh