7c Is ThE bEsT , 7c LiFe FoReVeR In My HeArTh

četvrtak, 16.06.2005.

Pozdrav face i neface legedne i nelegende

Doista sam sretan što sam se tako skrumpo!
Vjerujte mi cijelu godinu baš ništa ne učim, možda sam u jednom mjesecu izdvojio 2 sata
ak sam i tolko!
Proću ću s solidnom četvorkom!
Starci zadovoljni, ja kao.. učio sam puno to je moj uspjeh!... hlooooool
Ja sam zadovoljan iako znam da bi mogao i bolje!
Još me samo treba pitati Povijest sutra, i trebam danas pisat matku!
za dva!
Jučer sam ispravio prirodu s 2 na 3,Likovnio na 3 jer nisam imo pun kurac radova, hrvatski s 2 na tri,
i to je to, proči ču s 3,8!
Najviše se veselim ilasku u BEST ove subote!
Iako se moja ekipa iz razreda usrala, pa niko nejde samnom,
ja ću se pridružit ovoj mojoj gajničkoj rulji: npr... Cusi,Bucku;Jojeku;Sivcu,Pendeu(možda)
I tak svi oni koji će ić u best, unaprid ih pozdravljam, i vidimo se!
A ona Ines, iz mog razreda je shvatila da je više ni ja negledam i više nisam u nju!
Sad joj je kkrivo, i sad se stlno okreće pod satom, ali ja je veše nejebem ni %pol %!
Ajde seeya In The Club The BEST
DaNy

- 10:18 - Izbaci nepotrebne bakcile (0) - Šteta tonera - refresh