7c Is ThE bEsT , 7c LiFe FoReVeR In My HeArTh

nedjelja, 12.06.2005.

:::::::Jučerašnji ludi provod u Bestu:::::::::.

Pozdrav ekipo, Jučer je bilo prejebeno!
Išo sam s frendovima i cijelom ruljom iz Gajnica, u best!
Istina to mi je bilo prvi put da idem u best, ali stvarno je bilo super
Ja Šantolić, i Galić smo prvo jedno pol sata sjedili i smijali se đ
onima koji usu plesaali!
A poslje smo mi ludovali najviše!
Vidio sam Sivca, Čusu(pozdrav legendi),Jojeka, Pendea, Popiča,Buceka....
Pun kurac njih!
Dodje me ni buco, imaš pet kuna?
Dodjem ja evo ti, a on meni dodje ak te ko pipne sam javi meni i rulji
pa da taj dobije po pički!
Znači prvi put u Bestu I odmah već imam osigurano da me neće niko razbit
Poslušajte šta je tam bilo:
Dodje meni neki mali klinac: E mali jel imaš pljugu??, Dodjem ja njemu, nemam
Da imam nebi ti dao, kaj će tebi pljuga, gle kak si mali, možda četvrti razred
On kaže dobro i ode, nakon toga počeli smao se smijat ovim curama kaj su
nam se upucavalie, i dodje taj mali meni približi mi se možda skoroz domene
i kaže kaj se ti smiješ nemoj da te razbijem pičko mala!
JA kažem znam da imaš većeg i starijeg brata i da se sad smoješ bahatit ali
više nećeš! Vratim se ja nakon 1 minutu s ekišo izg gajnica, Jojekom,pendoemo, bucekom,
i Sivcem, i mali klinj pozove svoju ekipu njih 2 , i sad dodje mali kaje vi klinci(to je bilo upučeno ovim velikima)
Nemojte da vas razbiejm! Oni su se počeli smijat, i rekli da se pomoirimo ida se više ne swađamo jer
će onii onda razbit tu škvadru od tog klinca!
HTIO SAM REĆ ONO ZA INES: JA JEDNOSTAVNO NJU VIŠE NEGLEDAM, JOŠ JE VOLIM, ALI VIŠE MI SE NESVIĐA
JER SAM SE PREVIŠE TRUDIO OKO NJE A ONA ME ODJEBAVALA SVAKI PUT TAK DA JE ONA ZABORAVLJENA
PRIČA!JUČER SU MI TRUI PUTA DOŠLE NEKE CURE I PITALE ME DAL OĆU ZABRIJAT S NJOM/NJIMA...
NISAM HTIO ZATO JER SAM ZNAO KAK ĆE TO ZAVRŠIT: JA NISAM DEČKO ZA JEDAN DAN, A NI CURE NEBI TOTREBALE BITI!AJDE PUSA SVIMA I VELIK POZDRAV EKIPI IZ GAJNICA I NAJVIŠE SPEEDU)ČUSI)
AJD BSYE!!!!!!

- 12:42 - Izbaci nepotrebne bakcile (4) - Šteta tonera - refresh