7c Is ThE bEsT , 7c LiFe FoReVeR In My HeArTh

subota, 28.05.2005.

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Jučer sam bio u bolnici i peder mi je skinuo onu 8-micu, i neka sranja na laktu!
TOoooo, sad se napokon mogu zabavljatm i imati svoje slobode!
Danas mi je dan počeo doista dobro, ujutro sam se otuširao, i išo se zekat
s frendvima van, a onda malo ućit, 60min., opet van
sad sam mallo na internetu i dogovaram se s Šantolićem da idemo u Gap
da se malo zajebavamo, i tak , super mi je.
Nadam se da mi stara neće srat oko tog Gapa, kao da nesmijem ić
tamo
Inaće sam dobro i tak...
Saznao sam da mi je frend što živi pokraj moje kuće ustvari SRBIN!S jedne strane nisu svi srbi isti, a s druge imam nešto u sebi da mi
govorui: Ubi srbina , nedaj mu da živi, oni su nas ubijali, mnohi hrvati
su u ratu poginuli radi glupih Jebenih Srba!
Nezunam kajj da raddim.,....
Help mee,pusa svimma

- 15:41 - Izbaci nepotrebne bakcile (12) - Šteta tonera - refresh