7c Is ThE bEsT , 7c LiFe FoReVeR In My HeArTh

utorak, 24.05.2005.

Pozdravljam vas opet!


Evo danas mi je jedan od stvarno ok dana,malo sam bio na chatu
otkrio novu stranicu na kojem se isto može napraviti web, ali ovaj naš
blog je punno bolji!
Evo vam adrese moje web stranice: http://web.tockica.net/dane ak očete upišite se u knjigu gostiju!
Stara mi otišla radit , ja sam sam doma, i tak
Slušam mjuzu....
ČAk i mi nije tak loše
Sam sam najebo kad dodjem u školu, bog te
svi će me ispitat...
I tak...
Moja mala sestrična je u vrtiću
Htio sam vam reći da sam jučer napravio film
sa slideshowom slika i taxtom, i tim shitovvima, fora je
ajde...
Još sam uvijek tužan radi Svoje Ljubavi , jer je nisam dugo vidio....
Ajde vidimo se , možda još danas, ajde
pusa svima

- 12:45 - Izbaci nepotrebne bakcile (5) - Šteta tonera - refresh