7c Is ThE bEsT , 7c LiFe FoReVeR In My HeArTh

nedjelja, 22.05.2005.

Dobro jutro svima

ove pse sam stavio da me utješe:baš su slatki...

Evo ja se javljam nakon prokletog jebenog i bolnog tjedna
znate već zašto...
Stari mi nije dao da idem na internet, a zašto nemam pojma
uglavnom sad ću morati pisati postove sam nedjeljom
Serem, kad mi stari ode na posao i mama onda ja gou na internet
JOš uvijek me boli rame i cili vrat, al puno je bolje,
kad uzmem u obzir ona prva 3,4 dana, kad sam morao spavat sjedečki
jer drugačje nisam mogao...
Znate onuj poslovicu: "ŠTO NAS NE UBIJE, ČINI NAS JAČIM"
i tako...
moram spomenuti moja dva jako dobra prijatelja koji me svaki dan zovu i pitaju kako
sam
Mario mi je tog dana, kad sam se strgo odnio torbu prema domu zdravlja dok sam
ja otišo s profesorom tamo..
Zahvalan sam mu, a isto tako i Janu koji mi je posudio bilježnicu(domaće zadaće iz matke ) da prepišem!
Najljepši pozdrav Janu i Mariu, a i vama velika pussa!bye

- 10:08 - Izbaci nepotrebne bakcile (14) - Šteta tonera - refresh