7c Is ThE bEsT , 7c LiFe FoReVeR In My HeArTh

nedjelja, 15.05.2005.

Malo Tužan>: POZDRAV

Da ne mislite da sam umro_

Ja sam danas jako loše kao i ovih dana, još od četvrtka
Ali u petak sam igrao nogome sprinto sam prema golu i jedan kreten mi je postavio nogu
a ja sam se ubio ko pička
I ne samo to što sam si koljeno ogulio i lakat sjebo, nek sam
slomio KLJUČNU KOST, naravno odmah sam sa školskog nazvo starog da dodje po mene
Odmah išli u klaićevu i ispalo je da sam strgo ključnu kost!
PAs mater!
U> petak na večer uopće nisam mogao spavati od boli!
A Jučer je bilo još gore!
NIsam dobio Gips, a drago mi je da nisam, jako drago
Al sam dobio neki zavoj, zvan Osmica , povezuje mi vrat i ispod Pazuha, da me čini
uspravnim...
Pun mi je k.... svega!
Osjećam se tako jadno, bespomoćno,slabo....
AL nadam se da će te me barem vi utješiti...
Pusa svima!
Danijel

- 09:34 - Izbaci nepotrebne bakcile (9) - Šteta tonera - refresh