-ITS RAZORMANICATION-

10.08.2008., nedjelja

Razgovor

Vidi kako sam se potrudio napisati :veliki: post.
Klikni post

rolleyes

:tongue:




Ajoj. :roflmao:

Ljepo si se potrudio. :sleep:
Samo tako nastavi i budi veliki i imaj puno puno postova. :veliki:

:biggrin:

:hug:




pa postam ja :veliki: ali mi se ne broji :sad:
:conf44:



A buuu. :sad:

A ni meni sinko. no
Vid me već godinu i nešto sitno na Boardu pa se sa ovih 300 i nešto
provlacim.

A štaš. :tongue:

Nije to ni važno. rofl
Da dođeš na koji Council, modžda bi drugacije mislio. yes

Ima starijih membera koji nisu postali ništa vec...godinu i više, pa opet
su dio Boarda. :sleep:

A oceš doci na neki skorašnji Council?



a gdje da dodjem na council?
:unsure:
Ja sam ti dalekooooooooo Zepko :wub:



Paaa :unsure:

Mogao bi svratit u Zagreb, kojiput. :div294:
Npr. kad će se vracati. rolleyes

Ili ili...:unsure:

Rijeka nije tako predaleko. :a_ne:

:unsure:


da ali vracam se u ponedjeljak rolleyes
A mi morala bi me nahraniti :innocent:
:tongue:
:hug:



Ali ehm. rofl
Ponedeljak mi ne paše. no

A možeš samo ovako navratit. :crazy:

Nahraniti...u kojem smislu? :lookaround:

:unsure:



Hranjenje- proces uzimanja hrane i hranjivih tvari s tanjura, iz zdjele ili neceg slicnog i stavljanja iste u usta (engl. mouth) s ciljem dobivanja energije koja je potrebna svim zivim bicima za zivot, rast, razvoj i razvitak.
A kako bi ti mene drugacije hranila? rolleyes
ummm? :whistling:


A pa ne znam. :innocent:

Zašto bi te hranila ako bi svratio na samo koji sat u zg? :unsure:

Um? :tongue:


pa onda bi svratio na malo duze, pa da i pojedem nesta cool
ugl rolleyes
dosta o hrani
pricajmo malo o.. meni :tongue: rofl
salim se
ovaj. evo ti jedan :hug:



:roflmao:
Not to worry, ako si na to mislio. :biggrin:
rolleyes

Ajde malo o tebi. :tongue:
Umišljeno egoisticno Herradasiticko malo :a_ne:

Ev i tebi kad ih već tako olako daješ. :hug:

rolleyes


Ali to kao...neceš doci. :sleep:



pa sutra ne. :sad:
ali dugo je vrijeme :tongue:
cekaj moj vozacki
pa cu doc kad mi puhne :hah:
cool



Kako si to ljepo rekao: "Dugo je vrijeme" :roflmao:
Slažem se. :sleep:

Hej hej ti si stariji samo par mjeseci od mene. :sleep:
Ima još do vozackog heeej. :tongue:

Kad puhne. :sleep:

Koliko si još na kompu? :roflmao:



pa teoretski mogo bi bit jos negdje sat- do sat i pol, na drugom kompu se ceka dok se ne skine Nero pa da se nasnimaju um stvari na cd-e i dvd-e.
a u praksi mozda cu uskoro na veceru ic. wink
riskantan je ovaj zivot- u jednom trenutku sjedis za kompom, a u drugom...
jedes pomfrit :biggrin: rolleyes
a kolko ces ti bit.
jos? :unsure:


:rotfl:

Stvano riskanto. yes
I uvijek moraš paziti kada izlaziš kroz vrata.
Jel opasno je Herrdhase izaci kroz vrata. Jel ako ne znaš gdje ideš,
mogao bi završiti baš bilo gdje. :ohmy:

A dok se sestra ne pojavi tj. oko...ehm može sat može sat i pol može još
20 minuta. rofl



Imas sestru?
:unsure:
E to mi nisi rekla :sad:
:dry:

Imas brata to znam.
Koji me ignorira :unsure:
baštard! :innocent:
Ali sestru? :blink:
E to nisam znao.
Niks.
Ne ne :ohmy:


Imam. :sleep:
Nemoj ti meni. :roflmao:
Blizancu. :hah:

A imam ja 2 braca. :ohmy:

Baš. rofl

A seka...imam malu seku. Mlađu od mene. :tongue:
Sekica. :innocent:

A mala ovisnica o kompu kao i ja. rofl

:a_ne:

ps. moram nakratko od kompa jel nešto mama treba.
Tak za jedno 15 min. :sleep:



A ok. Ali :unsure:
sta ju ne vodis po koncertima
sa sobom? :unsure:
mozda cu bit tu za petnaest min, mozda ne, ne znam
:wub:
bokBok :tongue:



Sad bi te tukla. :a_ne:

mad

Ima 11. rolleyes I ne sluša Dylana Boba. :roflmao:
Samo Beatlese i Balaševica. rofl

Eh. 15 min.

- 21:52 - Tu das komentar. (2) - Isprintaj. - Permalink.

0


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

------ARHIVA------
12.2008.
13.12. Humanitarni koncert
7.12. Judgement

10.2008.
27.10. eto, jesam=)

8.2008.
10.8. Razgovor

6.2008.
28.6. Gorealizam
24.6. Quest - EotU [PART I]

5.2008.
22.5. Vitezovi

4.2008.
26.4. Buba Svabe In Rock
19.4. Farath's Armory
6.4. Nevermind The Goats

3.2008.
21.3. To Malton
2.3. Glazba

2.2008.
3.2.Fuuunki
2.2. No One Remembers Your Name

1.2008.
10.1. Lutrija je njihova furka

11.2007.
13.11. Fall Out
5.11. Ooooooooh

9.2007.
8.9.For whom the bell tolls
2.9. Zabranjeno Pusenje
1.9. Hladno Pivo

8.2007.
27.8. Slike S Motorijade
23.8. Sviramo u Zagrebu
7.8. Slike s motorijade
5.8. OiL

7.2007.
18.7. Promjena
16.7. Sviramo
12.7. Stafeta
8.7. Live Earth
6.7. Upis
4.7. Prijave

6.2007.
29.6. Back to the groove
22.6. Treci koncert
16.6. A tribute to Marines
11.6. I lick electric fence

5.2007.
29.5. And She's Buyin'
26.5. Pirates Pride Never Dies
23.5. Kod mene nist novo
20.5. Uff
8.5. Koncert

4.2007.
12.4. Post

-----OSTALO-----

exchange rates
exchange rates Counter