< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

some shit about me...

-ja sam Nika...
-imam tamno smeđu....
-smeđe oči...
-volim:
-obožavam crnu boju..
-razne ogrlice,narukvice-crne i metalne naravno...
-korzete...
-dugu kosu...
-slušam što mi se sviđa...
-volim svoje frendice i frendove..
-zajebavat se...
-bit jaaaaaako puno vani..
-socijalizirati se smijeh
-probat nekaj novo...
-volim jednog lika...
-volim cigarete..
-bejlis :D i kerolajns..
-crvenu kosu,nekoć ju imala..
-kad neko ima respecta..
-kad imaju ljudi muda..
-ljudima reć u facu kaj mislim..
-ne ostat dužna...
-spuštat one koju su zaglavilli u 7.nebu..
-mrzim: cikere,dvolične ljude,bahate,balavce,OGRANIČENE ljude,laž ne podnosim,kad neko sere po nekom a druži se s njim,ne volim pojedince a oni ne voli ni mene pa sve oke...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

najbolji blogovi...

Rami,moja suseda..neznam kaj bi bez nje..
mrsMorrison cerek
Frendovi s mora nut
Sahra
Lana
Bodul
Žana
Revenge
Ena
Irma
Carica




Sara...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lana...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pavica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šestinski hooligani...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nezaboravne maškare...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Frendovi iz Cavtata...
Vlaho i Jure..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kiko...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana,Matko,Rođo i Mario...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i Tin...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maturalac...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Martina,Karas,me i Sara...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Korbarica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




















tu ima pak svega... =)

Anchica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Đuranec i Tuđek...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Borna i Tuđek...hahahaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana,Matea,Tomislava i Stella..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zločeste curice...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Irmica i Mateica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opći kaos u 1.f =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo mi Teice =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stella i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matija i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 20.10.2007.

Come on hold my hand,I wanna contact the living....

jep jep....naslov govori sve kao i uviek..u zadnje vrijeme se osjećam ko da nisam tu.tu=na zemlji,u stvarnosti aaaa kaj god...ko da sam negdje drugdje sam ne tam di treba.od 4.10. se nije bas pretjerano puto toga promijenilo..osim kaj je prošlo 16 dana jebeno brzo...tj.cijeli 10.mj je prošao iznimno brzo...vec sam skoro 2 mj u školi i totalno sam se navikla na nju...to je super...ocjene su mi prosječne...imam dosta 3 i 4..i imam 1 iz eng i iz fizike...i ispravila sam matematiku!!!! weeeeparty bod do 3 mi je falioo...a nije bed.glavno da je pozitivno :D...profesori su malo zajebani al oke...već znamo kaj ko pita,ko kaj traži i kakvu ocjenu možemo očekivati i koje predmete može bez pol beda provesti u Strossu ili evenju mollu..ide to,ide...
u razredu smo si svi oke...zajebavamo se,uništavamo razred i bacamo krastavce po svuda- IRMA LUĐAKINJO!!!! sve je to oke...a najdraži mi je veliki odmor...aaaaa...najbolji dio dana u školi cerek
i da....sviđa mi se jedan dečko...nakon duuugooo vremena...ime neću ottkrivat,ni koju školu ni raz ni god..to je moja slatka tajna cerek...samo mi je to nekak new...dugo mi se neko nije sviđao...a jbg neam šanse kod tog lika...
danas idem sa Sarom kod njezinog frenda..bit tam jos troje njihovih frendica i frendova pa se gremo malo zajebavati...sam da se ne zbrukam naughty al nije bed...sve je to za ljude...hahahhaa....SVE JE UREDU...
i bila sam sa Sarom kod Jure na utrci...bilo je niceee...vozile smo se u nekom preogromnom autu po stazi i bilo je jebenica..i Sara si je malo vodkice pocugala pa je bila vesela :) i svirali se neki frikići Jura i noćne ptice hahahhaha...Kad procvatu u proljeće jabuke nut auuuuuu....šta je dobro bilooo...šteta kaj se nisam napila...bilo bi mi još bolje...hahahahaha........
ništa ljudi,bilo je to kratko javljanje...do slijedećeg posta....

kiss

Image Hosted by ImageShack.us


|komentiraj 44| printaj| #|

<< Arhiva >>