< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

some shit about me...

-ja sam Nika...
-imam tamno smeđu....
-smeđe oči...
-volim:
-obožavam crnu boju..
-razne ogrlice,narukvice-crne i metalne naravno...
-korzete...
-dugu kosu...
-slušam što mi se sviđa...
-volim svoje frendice i frendove..
-zajebavat se...
-bit jaaaaaako puno vani..
-socijalizirati se smijeh
-probat nekaj novo...
-volim jednog lika...
-volim cigarete..
-bejlis :D i kerolajns..
-crvenu kosu,nekoć ju imala..
-kad neko ima respecta..
-kad imaju ljudi muda..
-ljudima reć u facu kaj mislim..
-ne ostat dužna...
-spuštat one koju su zaglavilli u 7.nebu..
-mrzim: cikere,dvolične ljude,bahate,balavce,OGRANIČENE ljude,laž ne podnosim,kad neko sere po nekom a druži se s njim,ne volim pojedince a oni ne voli ni mene pa sve oke...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

najbolji blogovi...

Rami,moja suseda..neznam kaj bi bez nje..
mrsMorrison cerek
Frendovi s mora nut
Sahra
Lana
Bodul
Žana
Revenge
Ena
Irma
Carica




Sara...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lana...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pavica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šestinski hooligani...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nezaboravne maškare...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Frendovi iz Cavtata...
Vlaho i Jure..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kiko...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana,Matko,Rođo i Mario...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i Tin...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maturalac...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Martina,Karas,me i Sara...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Korbarica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




















tu ima pak svega... =)

Anchica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Đuranec i Tuđek...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Borna i Tuđek...hahahaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana,Matea,Tomislava i Stella..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zločeste curice...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Irmica i Mateica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opći kaos u 1.f =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo mi Teice =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stella i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matija i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 04.10.2007.

I realize that everything I do is affecting the people around me...

Jelou....mislila sam da je vrijeme da napišem novi kratki postić....evo vratila sam se iz škole prije ćuku vremena i više i koma mi je...pitala me danas engleski i dobila sam 1...i dobila sam 1 iz testa iz matematike...onak jebeeenoo..al super je to kaj sam dobila 5 iz informatike i 4 i 3 iz fizike thumbup..ajd bar nekaj pozitivno...stalno si govorim da ću se nekaj javit,da ću učit da ovo da ono..i sad mi se obilo u glavu...imam gro gradiva i kojeg jebeno kužim i kojeg NEMAM pojma i sad sam u banani. onak big time.
i stara mi ide na iformacije slijedeći tjedan...komaaaa...izgleda da ću češće pisat postove jer ću bit u kazni :(..ja fakat ne razumijem zašto starci očekuju da ćemo u srednjoj onak učiti i truditi se za prosjek bla bla? pa nije to ko da se upisujemo SAD...za 4 god ćemo završit srednju tek..a imam još i maturu i gro toga...ono back off...
danas mi fakat day sucks...a tak to ide...cry
al nadam se da mi starci neće reć da nemrem u nedelju na utrku-motocross :D sa Sarom...to bi bilo fkt u kurcu da nejdem...jer Sara i ja smo si planirale nakon lijepe i prašnjave trke malo gucnuti...hehehehe...al samo majooooo...
a petak fotosešn imamo Sara i ja pa ću slijedeći put kad bum pisala post ću metnut slikice neke :) da vidite dal ja ličim na nekaj i Sara naravno :) prc....
jebemu mater kak sam umorna...skucat ću se glavom u zid...ja nebi više išla u gimnaziju...meni se neda učiti...prelijena sam...ja u osnovnjaku nisam knjige takla do zadnja 3 tjedna kad sam digla 6 predmeta...brutalno..a tu...issseee,stalno učit,big zadaće,odgovaranja...koji im je?!???!!!!!! ggg-debili...
i nikak da nađem vremena za sve...trebam otić na prepun kurac kava a niš ne stignem..S Matijom,s Đurom,s Ivom,Patriciom,Sarooom...(D-raz) sorry plp fakat sam gužva...
dosta jadanja,ha? yes
jebiga,danas mi je takav post...
al sam se u subotu razbilaaaaaa partyparty party Lana i ja=mrtveeee...jebeno je bilo...pol tog se ne sjećam..sam se sjećam da je Lana nosila neku kacigu na glavi i stalno govorila HALO HALO STANI MALO :D a da sam ja govorila TO JE ZBOG SLOŽENE POLITIČKE SITUACIJE U GRČKOJ :D čak sam bila u stanju to izgovoriti..al malo sam samo štekala kod složene....ahahahhaa...e Ferčec ak me čitaš sorry zbog nereda! kiss
moramo to ponovit...i kakve su to šore po Strossu i trgu? stalno se s janjevcima šorate...prvo Saloon sad trg...wiiird...
and life goes on...

idem ja chikitos...pa-pa...puse svima.

Image Hosted by ImageShack.us


|komentiraj 55| printaj| #|

<< Arhiva >>