< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

some shit about me...

-ja sam Nika...
-imam tamno smeđu....
-smeđe oči...
-volim:
-obožavam crnu boju..
-razne ogrlice,narukvice-crne i metalne naravno...
-korzete...
-dugu kosu...
-slušam što mi se sviđa...
-volim svoje frendice i frendove..
-zajebavat se...
-bit jaaaaaako puno vani..
-socijalizirati se smijeh
-probat nekaj novo...
-volim jednog lika...
-volim cigarete..
-bejlis :D i kerolajns..
-crvenu kosu,nekoć ju imala..
-kad neko ima respecta..
-kad imaju ljudi muda..
-ljudima reć u facu kaj mislim..
-ne ostat dužna...
-spuštat one koju su zaglavilli u 7.nebu..
-mrzim: cikere,dvolične ljude,bahate,balavce,OGRANIČENE ljude,laž ne podnosim,kad neko sere po nekom a druži se s njim,ne volim pojedince a oni ne voli ni mene pa sve oke...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

najbolji blogovi...

Rami,moja suseda..neznam kaj bi bez nje..
mrsMorrison cerek
Frendovi s mora nut
Sahra
Lana
Bodul
Žana
Revenge
Ena
Irma
Carica




Sara...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lana...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pavica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šestinski hooligani...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nezaboravne maškare...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Frendovi iz Cavtata...
Vlaho i Jure..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kiko...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana,Matko,Rođo i Mario...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i Tin...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maturalac...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Martina,Karas,me i Sara...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Korbarica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




















tu ima pak svega... =)

Anchica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Đuranec i Tuđek...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Borna i Tuđek...hahahaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana,Matea,Tomislava i Stella..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zločeste curice...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Irmica i Mateica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opći kaos u 1.f =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo mi Teice =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stella i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matija i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak, 11.09.2007.

Can't stop the spirits when they need you..This life is more than just a read thru...

jes jes.Highschool. GORNJOGRADSKA GIMANZIJA!!! onaj ko je rekel da je lagana nek se bang....kaj se ekipe tiče je fakat oke...ima svakakvih ljudi,od metalaca do šminkića do emača do sportaša koji nemreju podnijeti ni jedan jebeni dim presvete cigarete do debelih ljudi s visokim frenkvencijama glasa.fakat ima svakakvih bisera...e jebiga.sve je to za ljude.
i da PADAM RAZRED!!! nut fakat su profesori svi neki iskompleksirani,isfrustrirani i vole nas biiiiip u mozak.ah sve je to za ljude.
i e da.SMEĐA SAM!! u jednu ruku WEEEEE...a u drugu bleeeeh....razlog moje tako nagle promjene je loveee...i samo loveee...i da.idem se tetovirati za 16.rođ.ako mi starci ne promjene mišljenje.a nadam se duboko da neće,jel tak mamice? smijeh bog daj.
e i da.imam curu.zove se Sara i jako je lijepa.ide u D razred i ima jako jako dugu smeđu kosu i lijepa je.jako.i ponosna sam na nju.jako jako.
a i da.Bila sam u subotu u Strossu...bilo je full oke...upoznala sam pun kurac i 800 ljudi...zaboravila sam pol imena...zapamtila sam samo jednu Dinu,Mateu,Helenu i Doru i par likova s Jaruna...ostalih miljon ne.sorry plp! nisam ja kriva,krivite moje starce.
i sad jedna "moralna" prodika.Vlaho,bubice,ZABOGA ŠTA TO RADIŠ OD SEBE?! party jetra buju ti propala do sljedećeg ljeta definitivno.a niko od tvojih alko-frendića ti ih nebu mogli darovati neg sam ja.zato,budi bolji prema meni...hehehehehehhehe......
ludjaci.dead
i Lana je crvenaaaaaaaa!!! brutalno joj stoji.Svi su se promijenili to je fakat uber wiiird.i neznam engliš...nimalo.a-a.koma.znam jedino par riječi na španjolskom i to je to...i ne bum imala negativno iz španj definitivno! (vlaho nemoj se smijat)....
i Saru (susedu) sam napokon uspjela uhvatiti...vrnula se s maturalca.Španjolska,Francuska,Italija...jebeno joj je bilo...spavala je u krevetu sa Šarićem naughty i kupila si je feminističku majcu.you go girl!
ah ah ah.sve je to za ljude.
neznam kaj da vam velim u božu mater.
e i da. SVI VI TAKO HRABRI ANONIMCI....SAM VI OSTAVLJAJTE KOMENTE....meni brisat je najmanji bed jer ja svaki dan provjeravam komente kojih nemam al svejedno.a vi svoje frustracije iskaljujte na plišanim medekićima jer još nemrete ni iz kinderbeta izać kolko ste balavi! tnx na pažnji.hmh.
poštovani ja vas napuštam.budite pozdravljeni i lijepi i pametni.
adios....

Image Hosted by ImageShack.us


W.....vtp...jako jako.za tebe..

Robbie Williams - Feel

Come on hold my hand,
I wanna contact the living.
Not sure I understand,
This role I’ve been given.

I sit and talk to god
And he just laughs at my plans,
My head speaks a language, I don’t understand.

(chorus)
I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in.
’cause I got too much life,
Running through my veins, going to waste.

I don’t wanna die,
But I ain’t keen on living either.
Before I fall in love,
I’m preparing to leave her.
I scare myself to death,
That’s why I keep on running.
Before I’ve arrived, I can see myself coming.

(chorus)
I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in.
’cause I got too much life,
Running through my veins, going to waste.

And I need to feel, real love
And a life ever after.
I cannot get enough.

(instrumental)

(chorus)
I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in,
I got too much love,
Running through my veins, going to waste.

I just wanna feel real love,
In a life ever after
There’s a hole in my soul,
You can see it in my face, it’s a real big place.

(instrumental)

Come and hold my hand,
I wanna contact the living,
Not sure I understand,
This role I’ve been given

Not sure I understand.
Not sure I understand.
Not sure I understand.
Not sure I understand

|komentiraj 38| printaj| #|

<< Arhiva >>