< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

some shit about me...

-ja sam Nika...
-imam tamno smeđu....
-smeđe oči...
-volim:
-obožavam crnu boju..
-razne ogrlice,narukvice-crne i metalne naravno...
-korzete...
-dugu kosu...
-slušam što mi se sviđa...
-volim svoje frendice i frendove..
-zajebavat se...
-bit jaaaaaako puno vani..
-socijalizirati se smijeh
-probat nekaj novo...
-volim jednog lika...
-volim cigarete..
-bejlis :D i kerolajns..
-crvenu kosu,nekoć ju imala..
-kad neko ima respecta..
-kad imaju ljudi muda..
-ljudima reć u facu kaj mislim..
-ne ostat dužna...
-spuštat one koju su zaglavilli u 7.nebu..
-mrzim: cikere,dvolične ljude,bahate,balavce,OGRANIČENE ljude,laž ne podnosim,kad neko sere po nekom a druži se s njim,ne volim pojedince a oni ne voli ni mene pa sve oke...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

najbolji blogovi...

Rami,moja suseda..neznam kaj bi bez nje..
mrsMorrison cerek
Frendovi s mora nut
Sahra
Lana
Bodul
Žana
Revenge
Ena
Irma
Carica




Sara...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lana...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pavica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šestinski hooligani...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nezaboravne maškare...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Frendovi iz Cavtata...
Vlaho i Jure..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kiko...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana,Matko,Rođo i Mario...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i Tin...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maturalac...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Martina,Karas,me i Sara...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Korbarica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




















tu ima pak svega... =)

Anchica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Đuranec i Tuđek...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Borna i Tuđek...hahahaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana,Matea,Tomislava i Stella..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zločeste curice...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Irmica i Mateica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opći kaos u 1.f =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo mi Teice =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stella i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matija i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 18.07.2007.

jebeno.....

ah...vruće....40 stupnjeva...Alkohol...Jarun....okupljanja u Revelinu i kod Matije mi ispunjavaju dan...već sam 3 dana zaredom zaružila s gemištima...i pričala svakakve pizdarije...kao i obično...o rukama o jednog dečka,išla sam grist Anu za bradavicu,ležala na terasi a noge mi oko frendovog vrata i tako to...i prestala sam konzumirati duhanske proizvode! aj aj! :D
dolazim na more vjeojatno 30.7. i ostajem do 25.8. i duže...Ana ide samnom...koji će to smijehovi biti...dečki,pazite se Ane...sisata je....hahhahahaha.....
meni je zabavno i monotono i isto vrijeme na ovim praznicima...super je to kaj mi starci idu na more na 5 dana al loše je to kaj mi je baka došla mad pas masters...al spavam kod Ane a njoj nema stare i sisterke....
Sara se ošišala :) fora je....ja se idem sutra farbat...i sad mi je dosadno...večeras nisam išla van zato kaj sam cijeli dan bila na Jarunu i kupala se....bilo je super...jebeno vruće al nije bed.... ekipa...MONOTONO JE!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Motivi suicidalnog čina
• Traženje pomoći.
• Bijeg iz nepodnošljive situacije.
• Olakšanje od teških psihičkih boli.
• Pokušaj utjecanja na neku značajnu, drugu osobu.
• Kako bi se pokazalo koliko se nekoga voljelo.
• Olakšavanje teškoća drugima.
• Kako bi se druge ražalostilo.
• Kako bi se druge uvjerilo koliko očajno je bilo živjeti.
• Otkrivanje da li su zaista voljeni.
• Uraditi nešto u nepodnošljivoj situaciji.
• Gubitak kontrole.
• Želja za smrću.

to sam iz dosade našla............

javim vam se još.............


kizz

Image Hosted by ImageShack.us

|komentiraj 11| printaj| #|

<< Arhiva >>