razno al´ ne prazno

03.11.2009., utorak

Miš

Image and video hosting by TinyPic

"Jesi stavila priču o mišu na blog?", pita me mužić.
"Nisam."
"Zašto nisi? To mi je za popišat se od smijeha."

Možda je njemu za popišat se od smijeha jer dobro si može predočiti moju reakciju prilikom susreta s mišom u gluho doba noći.
Možda je meni za popišat se od smijeha jer znam kak je to zgledalo.

A zgledalo je nekak ovak...

U gluho doba noći meni se pripišalo (ups...opet spominjem pišanje, al kaj mogu kad je bilo tak). Dakle, meni se pripišalo i sišla sam niz stepenice, pa u vece. Onak snena. Ne vidim ništ kak treba jer su mi oči poluzatvorene. Vidim vece i to mi dost. Al kad malo bolje pogledam, iza školjke miš. Stoji i gleda me. Stojim i ja. Još ne kužim kaj gledam i tko me gleda. Ne kužim nekoliko sekundi dok mi konačno informacija ne prodre do uspavanog mozga. PA TO JE MIŠ!

I koja mi je reakcija!?!
Tipično ženska.
Nekontrolirani vrisak (ajme sramote!!!).

Ali, kak sam ja vrisnula, tak je jadni mišić od straha skočil na mjestu pol metra u zrak. Skor je upal u školjku. To nisam nikad vidla, da miševi skaču tak u zrak. Stvarno je bilo za popišat se od smijeha. Srećom da mi je vece bil pred nosom...

- 13:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Image and video hosting by TinyPic

< studeni, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

razno al˙ne prazno

Svi pisu o tome sto im padne na pamet, pa cu i ja. Ak´ispadne prazno malo sam se zaj...., pardon!



Linkovi

mail - samo za hitne slučajeve

zveki5@yahoo.com