.. pa - pa - spoilt girl99:))) - Blog.hr
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

četvrtak, 23.11.2006.

pa - pa

Image Hosted by ImageShack.us

do nekog drugog puta, a do tada mi budite:
* lijepi
* pametni
* iskreni
* nepobjedivi
* optimistični
* sretni
* hrabri
* dobronamjerni
* ljudi sa svojim stavom
* zaljubljeni
* nemojte biti zlobni i opaki u svojim komentarima, ipak smo svi samo ljudi...

svima onima koji su me komentirali i pratili moje pisanje dajem vam ovaj buketić od srca:

Image Hosted by ImageShack.us

javit ću vam se ja s drugog bloga... znat ćete me prepoznati... a ovo će uvijek biti moje drago mjesto koje ću možda jednom doći ponovo posjetiti. bilo mi je jako lijepo družiti se s vama, čitati vaše komentare, postove... ali eto svemu dođe kraj... nakon godine i pol došlo je to vrijeme.

samo mi budite onakvi kakvi jeste. puno se smijte, ostvarujte svoje ciljeve pritom pazeći da ne povrijedite druge... ponekad me se i sjetite...

šaljem vam veliki zagrljaj prijateljstva.

doviđenja (ne zbogom) svima.

- 09:19 - Komentiraj (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.