m/ Brave Murder Day m/

13.04.2008., nedjelja

haj folks. evo malo sam ranije odlučio pisati post kako me ne bi napali da niš ne pišem. kako me nema. itd itd. I da se ne tražim izgovore svaki put, kao na zadnjih 10 postova :)
hmm..primjetio sam da mi se javljaju stalno neke glupe crvene crtice ispod teksta dok pišem. mislim ono...koji k...Kaj su sad i tu uveli provjeru gramatike? ko da itko piše blog gramatički ispravno. Glupost! blog bi treba biti mjesto kreativnog kaosa (po mom mišljenju).

Ja stalno u kući imam kaos.
Stara se počela neki dan derati starom da kakvu to hranu kupuje mački. "Smrdi ko da je proizvedeno u Kini". A kaže stari: "nije, to je iz Vjetnama" HIHIHOHOHO rofl
e da sad kad sam se sjetio vjetnama. Preporučam svima da pogledaju dokumentarac: Zeitgeist iliti duh vremena. Jako je zanimljivo. Prvo pljuju po kršćanstvu i dokazuju kako to nije ništa novo nego je sve bazirano na horoskopu, i prastarom poganskom klanjanju suncu.vjerovali ili ne BOG = SUNCE. tako kažu, pa eto...koga zanima nek pogleda. drugi dio se tiće 9-11 tragedije. Svi znaju da se to radi o rušenju blizanaca u new yorku, a i sve više se vjeruje kako iza svega toga stoji CIA i vlada koji su na taj naćin htjeli prestrašiti američki narod i tako pokrenuti rat protiv terorizma (a zapravo protiv američkog naroda) jer sada sve mogu špijunirati i svakoga mogu privesti bez naloga i dokaza pod sumnjom za terorizam. Tu se nadovezuje treći dio koji pokazuje koliko je amerike korumpirana i kako iza svega stoje privatni bankari koji sve drže u svojim rukama i koji se nadaju da će jednog dana vladati cijelim svijetom u vidu jedne vlade (that's sick man nono.). svakako prepuručujem svima da pogledaju.
idem ručat sad, pa pozz svima njami

- 14:04 - Razich je seksich ;) (11) - Kikich je seksich :P - WTF?!?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

'BOUT ME

LIRIKS